رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه فضای سبزی در منطقه 22 شهرداری تهران به دلیل ساخت و ساز واحدهای مسکونی در حال نابودی است، گفت: به شهردار منطقه 22 هشدار می دهیم و اجازه قطع درختان را نمی دهیم.

به گزارش خبرآنلاین، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران با قرائت حدیث " حاسِبوا أنْفُسَكُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا " گفت: حاسبوا تنها برای احوال شخصی نیست و برای احوال مدیریتی و عملکرد مدیریتی و اجتماعی نیز صادق است. از خداوند در خواست می کنم ما در تعامل با مردم و حل مشکلات آنها به اخلاق علوی مزین کند.
وی با نمایش اسلایدهایی از قطعه زمینی حدود 10 هکتار در شمال پمپ بنزین وردآور واقع در منطقه 22 شهرداری تهران، گفت: در این زمین تعداد بیشماری درخت وجود دارد که برای ساخت و ساز در حال گچ ریزی و فنس کشی است. زمین متعلق به تعاونی مسکن کارکنان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران است که بنری برای ساخت و ساز در 21 طبقه و 20 واحد تجاری آن نصب شده است.
وی با بیان اینکه به شهرداری منطقه 22 در این خصوص هشدار داده می شود، تاکید کرد: مانع از قطع درختان این زمین خواهیم شد و لازم است شهرداری برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای اعضای تعاونی مسکن کارکنان حوزه معاونت شهرسازی مکان مناسبی تامین کند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به قطعه 50 بهشت زهرا اشاره کرد و گفت: این قطعه متعلق به شهدای مدافع حرم است که وضعیت مناسبی ندارد از سازمان مربوطه خواسته می شود تا برای ساماندهی این قطعه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی همچنین در بررسی لایحه " اصلاحیه بند الف مصوبه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران" نیز گفت: این سازمان اقداماتی خوبی در حوزه پسماند داشته است.
وی با بیان اینکه رئیس سازمان پسماند در تعهد کتبی اعلام کرده است که تا پایان سال 96، نسبت به راه اندازی و بهره برداری از زباله سوز متمرکز بیمارستانی اقدام خواهد کرد، گفت: همچنین وی تعهد کرده است در چند ماه آینده حمل پسماندهای پزشکی به صورت استاندارد صورت گیرد. از این رو لازم است یادداشت مکتوب وی به عنوان سند در این لایحه ثبت شود.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز فيضى A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    قابل توجه شهردارى محترم منطقه يك با عرض سلام در خيابان اقا بزرگى بالاتر از كوچه البرز و پشت برج ارمه باغى قرار گرفته كه بارها درختان انرا اتش زده اند و يا مواد ى ريخته اند كه اين باغ را تبديل به زمين كنند لطفا دستور جلوگيرى صادر فرمايند با تشكر