ایرنا نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: نوزادی که به زور از مادرش جدا شده بود در کمتر از چند ساعت به آغوش مادر بازگردانده شد.

قاضي محمد بخشي محبي گفت: مادر اين نوزاد ديروز به دادسرا مراجعه و ادعا كرد همسر معتادش به زور نوزاد ۸ ماهه را در پارك از او گرفته و از محل متواري شده است.

او ادامه داد: پرونده طلاق اين زن از همسرش نيز در دادگاه خانواده در دست پيگيري است لذا با توجه به شيرخوار بودن نوزاد و اعتياد شديد پدر ممكن بود بچه دچار مشكلات شود لذا موضوع به سرعت در دستور كار قرار گرفت.

معاون دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: پس از تحقيقات مشخص شد نوزاد در خانه برادر اين مرد در منطقه خواجه ربيع نگهداري مي شد.

او گفت: از آنجا كه طبق قوانين مدني و حمايت از خانواده حضانت طفل تا ۷ سالگي با مادر است پس از صدور دستورات لازم از سوي داديار شعبه ٦٣١ به كلانتري خواجه ربيع، اين نوزاد كه در شرايط بسيار نامناسبي از نظر مراقبت و تغذيه نگهداري مي شد به مادرش بازگردانده شد.

بخشي محبي با تاكيد بر حمايت دادستاني از حقوق زنان گفت: از پدر اين نوزاد نيز تعهد عدم ايجاد مزاحمت دوباره براي همسر و فرزندش اخذ شد و چنانچه دوباره نسبت به اينگونه اعمال اقدام كند با وي برخورد قضايي مي شود.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =