ایران نوشت:مأموران پلیس یزد، شخصی را که به بهانه رمالی، جن‌گیری و جادوگری یک میلیارد ریال از افراد ساده لوح کلاهبرداری کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با کسانی که از طریق رمالی و جادوگری اقدام به اغفال شهروندان ساده‌لوح می‌کنند، مأموران این پلیس از خبری پیرامون فعالیت شخصی در خصوص رمالی و جادوگری در شهر یزد مطلع شدند.
وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از بررسی موضوع متوجه شدند این شخص با طرح ادعای طلسم، احضار ارواح، جن‌گیری و رفع مشکلات مالی اقدام به فریب افراد ساده‌لوح کرده و پول هنگفتی را از آنها دریافت کرده است.
سرهنگ رضایی با اشاره به گرفتن مجوز قضایی گفت: مأموران پلیس، مجرم 49 ساله را در محل فعالیتش دستگیر کردند و در بازرسی انجام شده هزار نسخه چاپی رمالی، نسخه‌های منقش به حروف ابجد جهت احضار روح و نسخه‌های دیگر برای فریب شهروندان کشف کردند.
رضایی ادامه داد: مرد جادوگر با طرح ادعای ارتباط با عالم غیب، نزول وحی، حل مشکلات خانوادگی و برقراری عشق و دوستی مبالغ هنگفتی از مراجعان خود که بیشتر زنان ساده‌لوح بودند دریافت می‌کرد.
سرهنگ رضایی با اشاره به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی مجرم از مراجعان خود، افزود: وی اقرار کرد یک کارگاه تولیدی داشته که به علت مشکلات مالی ورشکسته و بیکار شده و برای امرار معاش دست به رمالی و فالگیری زده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    4 5
    سلام. ارتباط باعالم غیب در شان ومنزلت هرکسی نیست پاکدامنی در کلیه ابعاد ان ونیت خالص ورضای خدااز شروط اولیه ان است افرادی مثل مرحوم ایت ا..بهجت ومرحوم شیخ حسن نخودکی اصفهانی ومرحوم شیخ بهایی را میطلبد نه هر انگل بی سروپایی .