ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف شدید یک دستگاه سواری مزدا ۳ با آتش‌نشانان در حال ماموریت خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته، مأموران ایستگاه ۱۲ آتش‌نشانی تهران برای حضور در محل تصادف، به بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان گلدسته اعزام شدند و در حال انجام عملیات نجات بودند که ناگهان یک دستگاه سواری مزدا ۳ با دو خودروی آتش نشانی و یکی از آتش نشانان برخورد کرد.

وی با بیان اینکه راننده مزدا ۳ پس از این حادثه از محل متواری شد، گفت: مدتی بعد این خودرو توسط پلیس شناسایی و متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه خسارتی به خودروهای آتش نشانی وارد شد، گفت: مامور ایستگاه ۱۲ نیز به شدت از ناحیه پا و دست دچار مصدومیت شده است و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان و مراقبت است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    1 0
    گویا طرف داشته با موبایلش صحبت می کرده
  • بی نام US ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    2 0
    اشکال کار غیر از بحث رانندگی بی مسیولیت برخی شهردندان این است که در کشورهای خارجی مثلا آمریکا هروقت کارگران یا نیروهای خدماتی دیگر در جایی مشغول کار می شوند دو ماشین پلیس به سرعت آنجا می آیند و یکی در ابتدای محل ساخت و ساز یا امداد رسانی و دیگری در انتهای آن می ایستد و نشانه های پلاستیکی را هم جلوی آن محل می گذارند تا هیچ راننده ای نه جرات بکند و نه لتوانند به پرسنل در حال کار در راهها یا جاده ها نزدیک شود و امنیت آنها حفظ شود.
  • کورش IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    2 0
    بعضی ها خیال می کنند چون مزدا 3 سوارند دیگه خدا رو بنده نیستند . یا ماشین های بالاتر قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه است . اما خیلی ها وقتی ماشین های لوکس سوارند فکر می کنند همه باید گوش به فرمان اونها باشند . این می شه نتیجه تکبر و از خود راضی بودن بیش از حد . نمی خواهم شعار بدم ، اما واقعا خیلی ها فکر می کنند با ماشین مدل بالایی که دارند باید فخر بفروشند و همه را از بالا نگاه کنند . من خود هیوندای النترا دارم . خوب که چی ؟ حالا باید دیگران را آدم حساب نکنم ؟ واقعا شرف داشتن به پول و ماشین نیست . اما خیلی ها فکر می کنند ارزش آنها به ماشینشون هست اما شرف را آن مامور آتش نشانی دارد . آن سرباز بالای دیوار دارد . بچه که بودم معلم فارسی مون یکبار گفت : گر به دولت برسی مست نگردی مردی .