ایسنا نوشت: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از ارائه گزارش نهایی پرسشنامه‌های مردمی در پیاده‌راه ۱۷ شهریور در روزهای پایانی هفته آتی خبر داد.

محسن پیرهادی در خصوص سرانجام طرح پیاده‌راه ۱۷ شهریور و اقدامات علمی بر روی نگرش مردم مستقر در این پیاده‌راه گفت: بر اساس تصمیم شورای شهر در روزهای پایانی سال گذشته مقرر شد که با توجه به نارضایتی سکنه پیاده‌راه ۱۷ شهریور، شهرداری طرحی را برای بهسازی این پیاده راه به شورای شهر ارائه کند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران طرح‌های مختلفی را برای بهسازی این پیاده راه تقدیم شورا کرد، اما قابل قبول نبود، گفت: شهرداری معتقد است که تنها تعداد اندکی از سکنه و کسبه این پیاده‌راه ناراضی هستند و اکثر اهالی این پیاده راه رضایت کافی از اقدامات شهرداری دارند، اما در دیدارهای مردمی اعضای شورا متوجه نارضایتی گسترده کسبه و اهالی شده و این تضاد سبب شد که مهدی چمران، رئیس شورای شهر از کمیسیون حقوقی و نظارت درخواست ورود به وضعیت این پیاده راه را داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه سرانجام برای تعیین میزان رضایت‌مندی کسبه و اهالی و نوع بهره‌برداری و خدمات شهرداری در ۱۷ شهریور پرسشنامه‌های علمی تهیه کردیم، گفت: دو نوع پرسشنامه ویژه سکنه و کسبه طراحی شد و در اختیار آنها قرار گرفت.

پیرهادی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح علمی از شهرداری درخواست شد که هیچ دخالت و جهت‌دهی نداشته باشد، گفت: همچنین از ذینفعان نیز درخواست شد بدون هیچ جهت‌گیری به پرسش‌نامه‌ها پاسخ دهند تا این کار علمی تحت تاثیر هیچ گونه شرایطی قرار نگیرد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ پرسشنامه پلاک به پلاک در اختیار سکنه و کسبه قرار گرفت، گفت: در حال حاضر این پرسشنامه‌ها جمع‌آوری و در مرحله آنالیز اطلاعات هستیم و به نظر می‌رسد در روزهای پایانی هفته آتی اطلاعات نهایی در اختیار کمیسیون حقوقی و نظارت قرار داده شود. تا این مسئله در صحن علنی مورد بحث قرار گیرد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =