ایسنا نوشت:

رامین ناصرنصیر درباره‌ی حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی و در عین حال برخورد با هنرمندان هنجارشکن در این فضاها خاطرنشان کرد: هنرمندان هم مثل بقیه مردم جامعه هستند، همان‌طور که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که قوانین خودش را دارد، هنرمندان هم از بقیه مردم مستثنی نیستند.

این بازیگر در ادامه همین مطلب مطرح کرد: همان‌طور که بقیه مردم ملزم به رعایت قوانین یک جامعه هستند، هنرمندان هم موظف به رعایت قوانین هستند اما اینکه چه کسی مرجع رسیدگی به این امور است به نظرم به بحث حقوقی مربوط می‌شود که من خیلی با این بخش آشنا نیستم، اما قاعدتا صداوسیما نباید به این تخلفات رسیدگی کند؛ چراکه یک سیستم قضایی وجود دارد که صرف نظر از اینکه شما شغل‌تان چیست، به کار شما به عنوان یک شهروند کشور ایران رسیدگی می‌کند. تنها فرق میان هنرمند و مردم عادی این است که هنرمندان چهره‌شان برای مردم آشناست وگرنه از لحاظ حق و حقوق، حریم شخصی و فضاهای حقوقی هیچ فرقی با هم ندارند.

وی همچنین بیان کرد: هنرمندان با بقیه مردم هیچ فرقی ندارند، همان‌طور که می‌گویند هنرمند تافته جدا بافته نیست، پس نوع برخورد با یک هنرمند هم نباید با مردم متفاوت باشد و باید با همه مردم یکسان برخورد شود. به نظرم شخصی و موردی برخورد کردن با یک هنرمند کار جالبی نیست.

ناصرنصیر در ادامه یادآور شد: اگر جریان غلطی در جامعه راه بیفتد، رسانه به عنوان یک رسانه ملی می‌تواند به آن جریان بپردازد اما اینکه بخواهد موردی یا شخصی در مورد جریان قضاوت کند اصلا کار صحیحی نیست. باز هم تأکید می‌کنم که مرجع رسیدگی به این امور رسانه نیست بلکه رسانه فقط می‌تواند به آن جریان بپردازد نه اینکه قضاوت کند.

این بازیگر سریا‌ل‌های طنز در پایان به کار جدیدش در تلویزیون اشاره کرد و گفت: فعلا صحبتی برای بازیگری در تلویزیون نداشتم اما همان‌طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، صحبتی برای حضورم در ادامه سریال «در حاشیه» مهران مدیری شده بود اما فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

5858

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    7 2
    مگر نمي دانيد صدا سيما حكم تير ازاد دارد كافيست از يه نفر خوشش نياييد