محسن الویری نگاه امام موسی صدر به «تمدن» را بررسی می کند

بیست و دومین نشست اندیشه و عمل با موضوع تمدن اندیشی امام موسی صدر ۵ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، در این نشست که از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود، دکتر محسن الویری تمدن اندیشی را در اندیشه و عمل امام موسی صدر، بررسی خواهد کرد.

محسن الویری دارای فوق ليسانس پيوسته در رشته معارف اسلامي و تبليغ از دانشگاه امام صادق عليه السلام و دكتراي تخصصي در رشته تاريخ و تمدن ملل مسلمان از دانشكده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه تهران است. وی دروس خارج فقه و اصول را نزد حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی به پایان رسانده است.

عضویت هيأت علمي دانشگاه باقرالعلوم عليه‌السلام، عضویت هيأت تحريرية نشریه‌های نامة علوم انساني، شيعه‌شناسي، نامة تاريخ و سردبيری فصلنامة تاريخ اسلام از سوابق ایشان است.

چاپ صدها عنوان مقاله در مجلات مختلف، عضویت در كميتۀ علمي جشنواره‌هاي مختلف؛ راهنمائي، مشاوره و داوري پايان‌نامه‌ها (داوري بیش از ۵۰ كتاب براي چاپ براي نهادها و سازمان‌هاي مختلف و داوري بيش از ۱۲۶ مقاله براي مجلات مختلف) و داوري بيش از ۳۰۰ مقاله و اثر براي همايش‌ها و جشنواره‌ها در کارنامۀ علمی ایشان دیده می‌شود.

بیست و دومین نشست اندیشه و عمل دوشنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۴ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت‌تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجدالرضا، پلاک ۱۰، واحد ۲ برگذار می شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =