کارلوس کروش گفت: مشکل سربازی بازیکنان به فوتبال ایران ضربه زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش بعد از تمرین تیم ملی درباره دیدارش با شهردار تهران گفت: دیدارم با شهردار تهران در مورد مسائل مالی نبوده و فقط مراسم تقدیری برگزار شد.
او درباره وضعیت تیم ملی گفت: اردوی خوبی داریم و با 16 بازیکن در حال تمرین هستیم.آزمون و عزت الهی امروز وارد تهران شدند ولی به علت خستگی به هتل رفتند تا استراحت کنند. اوضاع تیم ملی به گونه‌ای است که همه ما واکسینه شده و به هجمه‌هایی که در ایران به تیم وارد می‌شود به نوعی عادت کرده‌ایم.
کروش درباره دغدغه هایش گفت: برنامه وسیعی برای تیم ملی و صعود به جام جهانی برنامه ریزی کرده ام.جام جهانی 2018 برای افرادی همان رقابت ها است اما برای من شروع شده و باید مسیری را طی کنیم تا به آن برسیم. همه تیم هایی که به این رقابت ها می آیند برنامه وسیعی دارند اما ما همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم. ایده من نسبت به بقیه متفاوت است و معتقدم یک پروژه بزرگ پیش‌رو داریم و باید بهترین افراد به صورت یک شکل و متحد برای به سرانجام رساندن یک هدف بزرگ دست به دست هم دهیم. در حال حاضر این تفکر مناسب‌ترین راه است.
سرمربی تیم ملی درباره مشکلات سربازی برخی بازیکنان گفت: این مشکل مربوط به الان نیست و این مساله ضربه زیادی به فوتبال و کل کشور زده است.تیم ما مانند یک کاروان است که دارد مسیر خودش را طی می کند اما بعضی از بیرون شبیه راهزن به ما حمله می کنند و به ما ضربه می زنند.
کروش درباره بازی با گوام گفت: این دیدار برای ما خیلی مهم است چون که باید برنده از زمین خارج شویم. مسیر که در آن قرار داریم به جام جهانی منتهی می شود که بسیار مهم است. جام جهانی بالاترین سطح فوتبال است و حتی از المپیک هم مهمتر است. پس باید در این مسیر از نظر مالی و مسائل دیگر حمایت شویم. چون جام جهانی بازی میکی موس نیست. ایران تنها تیم آسیا است که در رنکینگ بالای 50 فیفا قرار دارد.
کروش در ادامه گفت: متاسفانه اتفاق هایی در فدراسیون رخ می دهدکه باعث ناراحتی می شود. به نظر می رسید یک فدراسیون فوتبال داریم و یک فدراسیون المپیک فوتبال. افرادی که در فدراسیون هستند باید بیشتر احساس مسئولیت کنند و به فکر تیم ملی باشند. دلیل این اتفاق این است که آن‌ها به علت 4 کلمه ساده خود را گمراه می‌کنند. اگر می‌خواهید صلاحیت احترام را کسب کنید باید سخت کار و تلاش کنید و خود را درون زمین بازی به اثبات برسانید. احترام اعتباری است که درون زمین برای خود ایجاد می‌کنید و برای آن می‌جنگید ولی این افراد کاری را می‌کنند که خود را درگیر کارهای تبلیغی رسانه‌ای کنند و فقط در رسانه‌ها فعالیت کنند. با این حرکات تبلیغاتی شاید بتوانید گاهی موفق شوید و گاهی هم این اتفاق نخواهد افتاد و ناموفق خواهید بود اما اگر آن اعتبار را به دست آورید مستحق احترام خواهید بود.
کروش در انتها گفت: من ذهنیتم این است که نمی شود تیم ملی یا کاروان را در کویر تنها گذاشت. ما نیاز به افراد قوی داریم که با تمام وجود به تیم ملی کمک کنند. همانطور که گفتم مقابل این هجمه‌ها واکسینه شدیم و مقابل این حرف‌ها آسیب نمی‌بینیم. ما مسیر خود را طی می کنیم تا به اهدافمان برسیم. ما کاملا ایستاده ایم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    درود بر کیروش این مرد بزرگ که که او نیز متوجه شد سربازی به کل جوانان ضربه میزند نه فقط فوتبالیست ها بلکه جوانان مخصوصا قشر تحصیلکرده هم از این قانون ضربه می خورند
    • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
      11 27
      اينو كه داداش كوچولوي منم ميدونه
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    47 12
    درود بر کارلوس کیروش بزرگ و دوست داشتنی
  • عباس A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    49 12
    درود بر کیروش باغیرت ومتعصب
  • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    31 11
    قربانت. بوس بوس.