شناسایی هویت جسد زن 44 ساله ای که شنبه گذشته لابه لای درختان کاج منطقه کوهسار پیدا شده بود رسیدگی به این پرونده را وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارآگاهان جنایی پایتخت در حالی رمزگشایی از این پرونده را آغاز کردند که هنوز مشخص نیست آیا این زن به قتل رسیده یا نه. با این حال پیدا شدن جسد این زن در حوالی کلانتری 142 کن با عنوان فوت مشکوک در اداره دهم اگاهی پایتخت در حال بررسی است.

شنبه سی و یکم شهریور ماه بود که پیدا شدن جسد زنی در کنار درختان کاج در منطقه کوهسار از سوی ماموران کلانتری 142 کن به قاضی کشیک ویژه قتل گزارش شد.

در پی این تماس تیمی از ماموران اداره دهم، اکیپ حفظ صحنه جرم و عوامل تشخیص هویت و پزشکی قانونی به دستور قاضی محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران به محل کشف جسد اعزام شدند.

ماموران کلانتری اعلام کردند که یکی از ساکنان خانه مجاور به این محدوده متوجه جسد این زن شده و پلیس را در جریان موضوع قرار داده است.

بررسی های اولیه از جسد این زن نشان می داد که او با لباس بیرون است و زیور آلات وی نیز دست نخورده است هم چنین از زمان رها شدن جسد در این منطقه بین 12 تا 24 ساعت گذشته است.

هم چنین گمانه زنی های اولیه پزشکان حاضر در محل حکایت از باردار بودن این زن داشت. با این حال برای مشخص شدن همه این موارد و هم چنین علت دقیق فوت این زن، جسد به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشغول رسیدگی به این پرونده شدند.

هویت جسد شناسایی شد

با گذشت 4 روز از پیدا شدن جسد این زن، زن میانسالی به نام فرشته به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن خواهر 44 ساله اش خبر داد.

این زن در اظهاراتش به ماموران گفت: خواهرم منیژه به تازگی از کشور سوییس به ایران آمده است و در خانه اش در منطقه کوهسار زندگی می کند. اما الان نزدیک به سه روز است که هیچ خبری از او نداریم . هرچه با تلفن هایش تماس می گیریم پاسخی نمی دهد.

این زن در ادامه گفت: دیروز با برادرم تماس گرفتم و از او خواستم که از کرج بیاید و در خانه خواهرم را باز کند چون او در خانه را برایم باز نکرده بود و من نگرانش شده بودم.

وقتی که برادرم آمد و در را باز کرد دیدیم اثری از خواهرم نیست و تلفنش را نیز در خانه جا گذاشته است.

برداشت 180 میلیونی از حساب متوفی

خواهر منیژه در ادامه اظهاراتش گفت: من با خواهرم تا ساعت 5 روز جمعه با هم مهمانی بودیم و از آن موقع دیگر خبری از او نداریم. اما من متوجه شدم که روز سی و یکم مرداد ماه پیش از آنکه او گم شود تمام حساب بانکی او خالی شده است و در برداشت های مکرر در هر دفعه مبالغ 50 میلیون و 15 میلیون تومان از حسابش برداشت شده است.

منتفی بودن بارداری متوفی

در حالی که بررسی های اولیه از جسد منیژه حکایت از باردار بودن او داشت نظریه دقیق پزشکی قانونی این مساله را رد می کند. هم چنین پزشک معاینه کننده جسد وجود هر گونه آثار جراحت و یا خفگی بر روی جسد را رد کرده و در خصوص شیار باریکی که روی گردن او دیده شده علام کرده که این شیار در اثر حشره خوردگی به وجود آمده است.

به دست آمدن این نتایج و هم چنین توجه به این نکته که محل کشف جسد تا خانه متوفی حدود 500 متر فاصله دارد فرضیه قتل را کمرنگ کرده با این حال برخی شواهد نیز حکایت از ارتکاب یک جنایت دارد.

کاراگاهان جنایی پایتخت تحقیقات خود را تا اعلام دقیق علت فوت از سوی پزشکی قانونی برای مشخص شدن سرنوشت این پرونده ادامه می دهند و این پرونده هم اکنون در شعبه ششم دادسرای امورجنایی پایتخت در جریان است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    10 0
    "به دست آمدن این نتایج و هم چنین توجه به این نکته که محل کشف جسد تا خانه متوفی حدود 500 متر فاصله دارد فرضیه قتل را کمرنگ کرده با این حال برخی شواهد نیز حکایت از ارتکاب یک جنایت دارد" پَ نَ پَ خودبخود مرده بعد از مرگ هم روحش حسابشو خالي كرده
  • مسعود A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    2 0
    خبر آنلاین این خانم 66 سالش بود یا 44 سالش؟یه خبر دیگه ای که گذاشتین گفتین 66 سالشه؟