استقلال گسترش را برد و در صدر ماند/تساوی ذوب آهن و سپاهان در دربی نصف جهان/توقف فولاد مقابل سایپا

شاگردان قلعه نویی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد گسترش فولاد عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها در همان نیمه نخست بازی با گسترش فولاد نسخه این تیم را پیچیدند.گل زیبای آرش برهانی در دقیقه 39 مثل آب سردی بود بر پیكره شاگردان تارتار.آنها تا به خودشان بیایند حركت مهاجمان استقلال در دومین دقایق وقت های تلف شده و سرنگونی آنها در محوطه 18 قدم یك پنالتی را برای آبی ها به همراه داشت.ضربه ای كه امید ابراهیمی آن را تبدیل به گل كرد تا استقلالی ها در همان نیمه نخست دور بر صفر از رقیب خودشان پیش افتادند.

در نیمه نخست شاگردان تارتار یك بازی بسته را به نمایش گذاشتند و سعی داشتند تا از راه دور و با استفاده از شوت دروازه رقیب خودشان را باز كنند.

با شروع نیمه دوم شاگردان تارتار در صدد جبران گل ها خورده بر آمدند.آنها یك فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتند اما موقعیت هایی كه داشتند توسط بازیكنان این تیم به هدر می رفت.مهرداد بایرامی به تنهایی چند موقعیت را از دست داد.البته نباید از نقش فروزان،دروازه بان این تیم هم به راحتی عبور كرد.واكنش های دیدنی این دروازه بان مانع از این شد تا گسترشی ها به گل برسند.تقریبا همه چیز پایاپای بود و فوتبال بیشتر در میانه های میدان جریان داشت تا اینكه در دقیقه 89 استقلالی ها روی یك ضد حمله گل سوم را هم به ثمر رساندند.این بار سجاد شهباززاده نقش اصلی را بازی كرد و توپ را به قاضی رساند تا این بازیكن با یك ضربه دقیق توپ را وارد دروازه گسترش فولاد كند.

با این پیروزی استقلالی ها 15 امتیازی شدند و دوباره به صدر جدول برگشتند.شاگردان تارتار هم با همان 6 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماندند.

در دیگر بازی این هفته كه همزمان با بازی استقلال و گسترش فولاد برگزار شد سپاهان و ذوب آهن دربی اصفهان را برگزار كردند كه این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

با تساوی در دربی نصف جهان سپاهان 11 امتیازی شد و پایین تر از تراكتورسازی در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.ذوبی ها هم با 4 امتیاز رتبه سیزدهم جدول را به خودشان اختصاص دادند.

در دیگر بازی امروز هم فولادی ها قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به مصاف سایپا رفتند كه این بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.البته فولادی ها دو ضربه پنالتی را از دست دادند تا یك شب كابوس وار برایشان رقم بخورد.

با این تساوی فولاد11 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت و سایپایی ها هم با هفت امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.

 

 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =