ایسنا نوشت: دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: صهیونیسم جهانی دشمن واقعی مقاومت در جهان است .

آیت‌الله محسن اراکی در افتتاحیه نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام با شعار «مقاومت آبادگر و تروریسم ویرانگر» در بیروت برگزار شد، ضمن اعلام همبستگی با مقاومت و حزب الله، اظهار کرد: ویژگی‌های مقاومت برگرفته از قرآن کریم، متون اسلامی و اندیشه‌های پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مقاومت این است که مبتنی بر ایمان به خداوند و پیامبر (ص) شکل گرفته است و عملکرد آن مبتنی بر ایمان به خداوند و رسول الله می‌باشد و پایبندی به آن‌ها نشان دهنده صداقت ایمان مقاومت است.

اراکی اظهار کرد: ویژگی دیگری که مقاومت و حزب الله مبتنی بر آن است، عدم ارتباط با دشمنان خداوند است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز مقاومت که نشان دهنده مایه غنی آن است صبر و استقامت در مقابل دشمنان و عدم هراس از تعداد آنهاست. ایستادگی و ثبات در مقابل دشمنان و صهیونیسم و استکبار جهانی مسیر اساسی مقاومت است.

اراکی در ادامه با اشاره به این‌که «حمایت از وحدت جهان اسلام یکی دیگر از ویژگی‌های مقاومت است» گفت: پایه و اساس مقاومت، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و کسانی که خواهان تفرقه‌اند دشمن مقاومت هستند.

وی تأکید کرد: مقاومت اسلامی پرچمی است که همه کسانی که در جهان خواهان مقاومت در مقابل استکبار‌ هستند زیر آن جمع می‌شوند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم مقاومت را به پیروزی برساند و هیچ شکی نیست که خداوند این پیروزی را وعده داده است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =