در ادامه اهدای جوایز بخش سودای سیمرغ، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس به محمدرضا شجاعی برای فیلم «ایستاده درغبار» اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا دلپاک و سعید بجنوردی نیز برای فیلم «لانتوری» جایزه بهترین صداگذاری را از آن خود کردند. محمدرضا دلپاک بعد از دریافت این جایزه در حالیکه اشک میریخت گفت که جایزهاش را به زندهیاد یدالله نجفی تقدیم میکند: «تمام مردم دنیا به یک زبان سکوت میکنند و در جمع ما عزیزی است که بیست روز است سکوت میکند.» 

بهمن اردلان و سید علیرضا علویان برای فیلم «بادیگارد»، سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای فیلم «لانتوری»، حسین بشاش و آرش قاسمی برای فیلم «خشم و هیاهو »، امین میرشکاری و سید علیرضا علویان برای فیلم «ابد و یک روز» و مهرشاد ملکوتی برای فیلم «ایستاده در غبار» نامزدهای این بخش بودند. 

محمدرضا شجاعی برای فیلم «ایستاده در غبار»، امیرحسین قدسی و نگار نعمتی برای فیلم «اژدها وارد می‌شود»، بهزاد کزازی برای فیلم «امکان مینا»، محسن نصراللهی و رعنا امینی برای فیلم «خشم و هیاهو» و اصغر نژاد ایمانی برای فیلم «نفس» نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس بودند.
۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =