مدیرعامل استقلال می گوید احتمالا جریمه خسرو حیدری بخشیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خسرو حیدری دوشنبه شب مهمان برنامه نود بود اما او هرگز فکرش را نمی کرد که حضور در این برنامه تلویزیونی برایش 3 میلیون تومان جریمه داشته باشد!

او که از اردوی تیم ملی و با اجازه کارلوس کروش به این برنامه رفته بود فردای آن شب متوجه شد که از سوی استقلالی ها 3 میلیون تومان جریمه شده است.با این جال بهرام افشارزاده این جریمه نقدی را وتو می کند و درباره اش می گوید:«این یک قانونی است که سرمربی و روابط عمومی گذاشته اند.با این حال درباره خسرو چون از اردوی تیم ملی رفته است من حرف می زنم تا این جریمه بخشیده شود.»

پس از انتشار مطلب جریمه نقدی حیدری بسیاری از کاربران خبرآنلاین کامنت گذاشته اند که این جریمه ها برای این است که پول مرسدس بنز کرار جاسم را بدهند! این در حالی است که البته باید

گفت استقلالی ها برای کرار" بی ام و" گرفته اند!

از طرفی بازیکنان استقلال هم بر این عقیده اند که قوانین جدید آن هم در شرایط بی پولی باشگاه به این دلیل است که آنها در آخر فصل با بازیکنان بی حساب شوند!

افشارزاده در این مورد می گوید:«این حرف ها کدام است؟"بی ام و " کرار؟حتما شوخی می کنید؟این قوانینی است که روابط عمومی باشگاه گذاشته است و ربطی به این چیزها ندارد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =