روزنامه خراسان نوشت:

بازيکن سابق يکي از تيم هاي ليگ برتر فوتبال از سوي کلاهبرداران به بهانه بستن قرارداد با يکي از تيم هاي ليگ استان خراسان، مورد کلاهبرداري ۷۰ميليون توماني قرار گرفت.

به گزارش خراسان، يکي از سه کلاهبردار تحت تعقيب قرار گرفته، پس از تماس با اين بازيکن با ادعاي اين که يکي از اعضاي تيم فوتبال مطرح مشهدي است به مالباخته مي گويد تو در فهرست قرارداد خريد تيم ما هستي، پس از جلب اعتماد فوتباليست مشهور، عنوان مي کند: مبلغ ۷۰ميليون تومان را به حساب مديرمالي باشگاه بريز تا کارهاي قرارداد تو را به پايان برسانيم.

مالباخته هم اين مبلغ را واريز مي کند. در ادامه کلاهبردار به مالباخته مي گويد براي تکميل مراحل قرارداد به مشهد بيايد و با او در مقابل ليگ فوتبال استان خراسان قرار مي گذارد پس از مراجعه اين فوتباليست به مشهد و محل قرار براي طبيعي جلوه دادن ماجرا مدارک وي را از او مي گيرند و طوري رفتار مي کنند که در حال تکميل مراحل قرارداد مالباخته هستند.

پس از آن بازيکن فوتبال را به محل دفتر باشگاه مي برند و باز هم به گونه اي رفتار مي کنند که شک مالباخته برانگيخته نشود و پس از اتمام کار و جداشدن از اين فوتباليست ديگر به تماس هاي او پاسخ نمي دهند و متواري مي شوند. در پرونده اي که با شکايت مالباخته در شعبه ۷۰۴ مجتمع قضايي شهيد رجايي مطرح شده بود پس از رسيدگي و بررسي مستندات آن توسط بازپرس اسلامي ۳ متهمي که با همدستي يکديگر به اين کلاهبرداري اقدام کرده بودند تحت تعقيب قضايي قرار گرفتند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شانلی A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    18 2
    "با او در مقابل ليگ فوتبال استان خراسان قرار مي گذارد" ؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    7 0
    معلوم شد تو لیگ ایران بازیکنان چطور به تیمهای مختلف ملحق میشن
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    10 1
    باد آورده را باد می برد.