ایسنا نوشت:

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت و اسلامشهر خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندان مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر از سوی زنی به نام شراره بررسی موضوع در دستور کار دایره دوم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش دریافتی اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کردند.

او با اشاره به عملیات پلیسی برای دستگیری این زن گفت: سرانجام در ساعت 15 روز ششم مهرماه اکیپی از ماموران در عملیات پلیسی به مخفیگاه این زن واقع در محله عبدل آباد رفته و وی را به همراه همسرش به هویت اردشیر و یکی دیگر از همدستانش به نام منوچهر دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقدار 91 کیلوگرم تریاک، مقادیری شیشه و پودر دست ساز مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کردند و یک دستگاه سواری L90 نیز که از آن برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف شد.

او با اشاره به اعترافات متهمان گفت: در بازجویی از آنان مشخص شد که آنان در اسلامشهر نیز فعالیت داشتند که در عملیاتی پلیسی و مشترک میان پلیس تهران و اسلامشهر دو متهم دیگر به نام‌های آزیتا و منصور در اسلامشهر دستگیر شدند.

بخشنده با اشاره به کشف9 کیلوگرم حشیش از این افراد، گفت: همچنین مقدار 13 کیلو و 800 گرم هروئین نیز از دو فرد دستگیر شده در اسلامشهر به دست آمد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: افراد دستگیر شده پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده روانه دادسرا خواهند شد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    13 1
    91 کیلوگرم تریاک، مقادیری شیشه و پودر دست ساز مواد مخدر صنعتی را کشف و ضبط کردند و یک دستگاه سواری ال 90نیز که از آن برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف شد.مقدار 13 کیلو و 800 گرم هروئین نیز بدست آمده رفت پیش دو کیلو کوکایین مواد کشف شده از پنجک . بابا ولشون کنین برند سر کارشون مردم را هم مسخره نکنید . اینها تا حالا کجا بودند؟
  • سیاوش IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    186 3
    اینور میگیرن اونور ازاد میکنن دور باطل برخورد با اشرار در ایران
    • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
      7 2
      منم میخواستم همین و بگم
  • بی نام DE ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    12 1
    جنس بد وگرون دادن فروختنشون.
  • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    8 3
    اگر عکس خانومها را میگذاشتین ، خبر عالی میشد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    13 3
    چطور ميشه كه كشورهايي مثل چين و عربستان و خيلي ديگر از كشورها اينقدر در جلوگيري از ورود مواد مخدر موفق بودند ولي تو كشورما به قول معروف مثل نقل و نباته؟
  • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    13 1
    ما که آدرس چند نفرو دادیم 110 گفتن تعدادشون زیاده کاری نمی تونیم بکنیم.همه این گرفتنا دروغه.فقط بچه های ما دارن ار بین میرن و خانواده ها از هم پاشیده میشن