نسیم آنلاین نوشت:

رئیس سازمان سنجش با بیان این مطلب گفت: برخی از اعتراضات داوطلبان، به دلیل انتخاب‌های غیرواقعی و مشاوره‌های غلط در هنگام انتخاب رشته رخ داده است. در چارچوب قانون، به داوطلبان معترض کمک می‌کنیم.

ابراهیم خدایی در حاشیه مجلس ترحیم خواهر نجفی سرپرست وزارت علوم، با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری در روزهای اخیر گفت: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنیم تا روز 26 شهریورماه که کارنامه‌ها در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود، صبر کنند و بعد از آن، اگر به طور مجدد نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض داشتند، به صورت اینترنتی اعتراض خود را به این سازمان ارسال کنند.

او با بیان اینکه بخشی از اعتراضات داوطلبان کنکور سراسری در خصوص نتایج این آزمون مربوط به رشته‌های پردیس‌های علوم پزشکی بوده است، گفت: برخی از اعتراضات داوطلبان نیز به دلیل انتخاب‌های غیرواقعی و مشاوره‌های غلط رخ داده است.

رئیس سازمان سنجش گفت: برخی از داوطلبان نیز، انتخاب رشته خود را به طور کامل ثبت نکرده‌اند؛ بنابراین پس از اعلام نتایج کنکور سراسری با مشکل مواجه شده‌اند.

خدایی گفت: سازمان سنجش تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد، به داوطلبان معترض کمک می‌کند. او با بیان اینکه سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آماده دریافت اعتراضات داوطلبان است، گفت: پس از ثبت اعتراض‌ها در این سیستم، طی 10 روز به افراد پاسخ می‌دهیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    13 4
    اصلا ربطی به انتخاب بد رشته ندارد.امسال چه اتفاقی افتاده که با رتبه های مشابه داوطلبان در سالهای گذشته, داوطلبان امسال در رشته های پایینتری قبول شدند. برادر من امسال با رتبه ۲۰۰۰ و معدل ۱۹ در رشته و دانشگاهی قبول شده که داوطلبان سالهای گذشته دررتبه های ۷۰۰۰ قبول شدند.البته انتخاب رشته حساب شده و دقیقی داشته است
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
      2 0
      منم با 5800 منطقه یک هیچ مهندسی تو دانشگاه فردوسی مشهد قبول نشدم با اینکه پارسال تا 6800 راحت گرفته بودن. بعد من اقتصاد دانشگاه فردوسی قبول شدم. دارم سکته میکنم انقد که گریه کردم... هیچ کس ام جواب نمیده... اصلا برای کسی ناراحتی ما اهمیت نداره...
    • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
      1 0
      باز خوبه که قبول شدید با رتبه 2158 تجربی نه آزاد نه دولتی قبول شدن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    6 0
    منم ارشد امتحان دادم ، کارنامه را که گرفتم ، متوجه شدم که دانشگاهها از تعدادی که در دفترچه ذکر شده ، کمتر پذیرش کرده اند ، که این غیرقانونی و غیر موجه هست و پذیرش به نسبت پارسال به خاطر این کار دانشگاه ها ، ۵۰٪ کاهش یافته بود اعتراض رو چه الکترونیکی و چه حضوری زدم و هیچ پاسخی نگرفتم
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    5 1
    امکان داره اعتراض کنیم و رشته مون تغییر کنه مثلا بدتر شیم
  • مینا سادات حسینی پورسانیجی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    1 1
    سلام من با رتبه 7500 انسانی منطقه 2 رشته علوم سیاسی شبانه قبول شدم درحالی که دوستم بارتبه 10000این رشته راقبول شده است واقعا درحق من ظلم شده است من می توانستم لااقل رشته ای بهترازاین قبول شوم ومن ازاین بابت شکایت دارم لطفا بررسی شود.
  • فروغ A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    2 0
    من با رتبه 4900 و منطقه 1.هوشبری نیمه 2 فسا قبول شدم.در حالی که پارسال شیراز قبول شدن..به خدا درد خودم یادم رفت وقتی وضعیت بقیه رو دیدم..
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    این چه وضعی آخه درست کردن آخه هدفشون چی بوده من با 7000 منطقه 3هیچکدام از پیراپزشکیا رو نیاوردم
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    3 1
    دختر خاله ی من با1800 تجربی منطقه ی 2 حتی دندون پزشکی ازادم قبول نشد ولی یکی از فامیلامون بارتبهی 30000 دوسال پیش دامپزشکی ازاد اورد