فارس نوشت:

فرمانده ناجا با بیان اینکه دولت عراق در سد کردن اقدامات تروریستی توفیق داشته است گفت: ایران از نظر مرزها هیچ نگرانی ندارد و تمام تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه زاهدان در زمینه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مرزهای سیستان و بلوچستان گفت: یک حرکت عظیمی در حوزه مرزی در این استان آغاز شده، کارهای کارشناسی زیادی برای ارتقای سطح امنیت، آرامش و قانون‌گرایی در این منطقه در حال انجام است.

فرمانده ناجا گفت: مجموعه تعهداتی که در سیستان و بلوچستان ناجا در بخش‌های مختلف در نظر دارد، بالغ بر 100 میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تعهداتی به جز تاسیسات فنی امسال اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: مواردی که وقت‌گیر و فنی نباشد مانند تقویت پاسگاه‌ها در سال‌جاری اجرایی می‌شود.

احمدی‌مقدم گفت: در پیچیده‌ترین و آلوده‌ترین نقاط مرزی که در گذشته ناجا و مرزبانی هیچ حضوری نداشته است، مرزبانی در آنجا مستقر شده است.

فرمانده ناجا گفت: نگاه جدیدی به یگان ویژه با سازماندهی جدید داریم که این واحدها با تجهیزات و نیروی انسانی بهتر فعالیت کنند.

او گفت: تقویت تیم‌های ضد تروریست و خنثی‌کننده انفجار در این استان در دستور کار قرار دارد، اگرچه این‌گونه حوادث بسیار اندک رخ می‌دهد، اما ما پیش‌بینی لازم را را برای تقویت نیروها انجام می‌دهیم.

احمدی‌مقدم گفت: ظرف یکی دو سال آینده سازماندهی جدید را در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اجرایی می‌کنیم.

او با بیان اینکه دولت عراق در سد کردن اقدامات تروریستی توفیق داشته است گفت: ایران از نظر مرزها هیچ نگرانی ندارد و تمام تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372239

برچسب‌ها