تازه ترین خبرها از اکران گسترده «شهر موش ها2»

نمایندگان استان‌های کشور برای اولین‌بار در سینمای ایران، با حضور در کارگاهی جهت اکران گسترده «شهر موشها 2» آموزش دیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این برنامه نمایندگانی از 31 استان کشور با حضور در «بامداد فیلم» جهت اکران گسترده «شهر موشها 2» که از اواخر مرداد ماه آغاز می‌شود هماهنگ و سپس با حضور در سینماهای آزادی، شکوفه و ایران با راهکارهای موجود برای هرچه بهتر نمایش فیلم آشنا شدند.

منیژه حکمت تهیه کننده «شهر موشها2» درباره این کارگاه گفت: طی یک ماه گذشته با همفکری علی سرتیپی دیگر تهیه کننده فیلم نیروهای مورد نظرمان را برای اکران هرچه بهتر فیلم در شهرستان‌ها شناسایی کردیم و با دعوتی که صورت گرفت طی دو روز کارگاهی را در نظر گرفتیم تا این افراد آشنایی بیشتری با اکران و تبلیغات شهری پیدا کنند تا هرچه بیشتر برای برپایی جشن‌های «شهر موشها» در شهرهایشان آماده شوند.

وی برپایی این نشست را بسیار مفید دانست و اظهار کرد: حاضران وضعیت نمایش فیلم در استان‌هایشان را تشریح کردند و با تبادل اطلاعاتی که صورت گرفت به تعریف مشخصی برای تبلیغات رسیدیم. با توضیحاتی هم که قطبی مسئول کمیته شهرستان‌های فیلم ارائه کرد، قرار شد این افراد به عنوان نماینده تهیه کننده در استان‌هایشان حضور داشته باشند و با همیاری که مسئولین خواهند داشت به خوبی از ظرفیت استان بهره گرفته شود.

حکمت با بیان اینکه این تجربه مفید می‌تواند در اختیار سایر فیلم‌ها نیز قرار گیرد، گفت: متأسفانه تاکنون هیچ فعالیت مثبتی برای فیلم ها در خارج از تهران انجام نگرفته است و به همین علت فروش در شهرستان‌ها بسیار پایین آمده است که امیدوارم این اقدام منجر به اتفاقات خوبی شود.

وی افزود: این افراد هرکدام زیرمجموعه‌های خود را در استان هایشان خواهند داشت و با اکران «شهر موشها» فیلم به صورت گسترده در سطح کشور به نمایش درخواهد آمد و با کمک این نمایندگان حتی در شهرهایی که فاقد سینما هستند نیز جشن «شهر موشها» را برگزار می‌کنیم و یکی از اهداف اصلی ما نمایش فیلم برای کودکان محروم خواهد بود.

حکمت در پایان خاطرنشان کرد: با رایزنی که با وزارت ارشاد و سینما شهر خواهیم داشت، امیدواریم سینماهای تعطیل شده در سطح کشور نیز برای نمایش «شهرموشها» باز شوند و با هماهنگی که مسئولین استان‌ها خواهند داشت اتفاق خوبی برای سینمای کشورمان رقم بخورد.

این کارگاه آموزشی امروز 10 مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت.

243243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =