فارس نوشت:

معاون حقوقی کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با دولت مصر مذاکراتی را برای ارسال محموله‌های دارویی انجام داده است گفت که هیچ محدودیتی برای پذیرش مجروحین فلسطینی در ایران وجود ندارد.

«حسن قشقاوی» معاون حقوقی کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در حاشیه مراسم عشای ربانی عاشوری‌های ایرانی که برای محکومیت فجایع تروریستی در عراق، غزه و سوریه و طلب آمرزش برای درگذشتگان برگزار شده بود،گفت: مجلس شورای اسلامی هیأتی 6 نفره را به وزارت امور خارجه برای اعزام به غزه معرفی کرده و وزارت خارجه نیز در حال فراهم آوردن مقدمات سفر آنهاست ولی تاکنون هیچ چیزی نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای حضور نمایندگان مجلس در غزه و همچنین ارسال کمک‌های دارویی به غزه را دارد گفت: وزارت امور خارجه مذاکرات تنگاتنگی را با دولت مصر برای سفر نمایندگان و ارسال کمک‌های دارویی داشته است و مقدمات کار و اعزام آنها نیز در حال فراهم شدن است.

قشقاوی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگونه محدودیتی برای پذیرش مجروحین فلسطینی در ایران را ندارد گفت: برای ارسال محموله‌های دارویی به غزه منتظر پاسخ دولت مصر پس از مذاکرات انجام شده با این کشور هستیم.

وی در پایان گفت: مقدمات حضور هیأت پارلمانی مجلس شورای اسلامی در غزه در حال فراهم شدن است ولی هیچ چیزی نهایی نشده است.

گفتنی است که عاشوری‌های مقیم ایران برای محکومیت اقدامات تروریستی و فجایع رخ داده در عراق، غزه و سوریه مراسم عشای ربانی و دعا برگزار کرده بودند و برای درگذشتگان این فجایع نیز طلب آمرزش کردند.

همچنین در این مراسم پیام اسقف سفیر واتیکان در ایران نیز خوانده شده است.

2323

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    2 1
    عاشوری صحیح است یا آشوری؟