وزیر آموزش و پرورش: زنان در مدیریت حساس‌تر، مسئولیت‌پذیرتر و مدیرتر هستند

فانی گفت: در استانها درصد تحت پوشش دانش‌آموز دختر تا 50 درصد متغیر است چون گاهی به دلایل مختلف والدین،دختران را به مدرسه نمی‌فرستند و باید افزایش این تعداد از دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف درسی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت روز زن گفت: 60 درصد از یک میلیون کارمند آموزش و پرورش یعنی 600 هزار همکار زن فرهنگی در این حوزه فعال هستند و امور مربوط به بانوان و امور اداری و دیگر کارها در دفتر زنان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه اکنون تنها در سطح مدیریت آموزش و پرورش از حضور بانوان استفاده می کنیم گفت: باید به تدریج برای توسعه حضور بانوان در بخش های مدیریت‌ها و کارشناسی وزارتخانه بهره‌مند شویم چون تجربه به من نشان می‌دهد خانم‌ها در مدیریت حساس‌تر، مسئولیت‌پذیرتر و مدیرتر هستند.

فانی گفت: با دانشکده علوم تربیتی به توافق رسیدیم تا در سطح کارشناسی ارشد و دکترا فرهنگیان را معرفی کنیم تا تخصص‌های لازم را در حوزه برنامه‌ریزی کسب کنند.
46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    2 2
    پس شما برو یک زن به جاتون بیاد بشینه
  • راد A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    3 3
    جمع کن این بساطت رو وزیر جون
  • درد دل یک مادر A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    6 2
    در این صورت چرا حق طلاق نداره چرا فرزندانش نمی تونن از بیمه اون استفاده کنن چرا در قانون به چشم یه خدمتکار نگاه شده که برای کار خونه خودش هم باید پول بهش بدن چرا حق حضانت از فرزندان با پدر و خونواده پدری هست چرا الزاما مرد باید حاکم باشد و صاحب زن و هزاران چرای دیگر . خبر انلاین لطفا چاپ کن تا تو این روز مادری دلم یکم آروم بگیره