آیت الله مصطفی محقق داماد در یادداشتی به سخنان دبیر شورای نگهبان واکنش نشان داد.

محقق داماد در این یادداشت نوشت: ـ از قواعد مسلّم فقه اسلامي كه مي‌تواند بشريت به آن افتخار كند احترام به دماء، اعراض و جان انسان‌هاست. مجازات بدون محاكمه آنهم مجازات اعدام را چگونه ايشان مي‌تواند به فقاهت اسلامي منتسب سازد؟ دیگر بخش های این یادداشت را اینجا ببینید.

روز گذشته و در جریان رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی و در پرتاب دیسک مردان کلاسF53/54 در حالی که نام مرتضی مختاری به عنوان نفر اول این کلاس و برنده مدال طلا اعلام شده بود بعد از مدتی نام نفر دوم که وی هم نماینده ایران یعنی علیرضا مختاری بود به عنوان قهرمان این رشته ثبت شد. جزئیات دیگر را اینجا ببینید.

مراسم غسل و تکفین آیت الله مهدوی کنی صبح امروز توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی انجام شد. تصاویر این مراسم را اینجا ببینید.

بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron) این ویژگی را دارد و البته قیمت آن نیز از 1 میلیون دلار بیشتر است. خودرویی که برنامه تخت گاز (Top Gear) از آن به عنوان بهترین خودروی ساخته دست بشر یاد کرده است. عکس های مربوط به مراحل ساخت این خودرو در فرانسه را  اینجاببینید.

تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد افرادی که در تابستان به دنیا می‌آیند، در مقایسه با متولدان فصل‌های دیگر بیشتر احتمال دارد که دمدمی‌مزاج باشند. برای دریافت جزئیات بیشتر اینجا را ببینید.

«شهر‌موش‌ها 2» ساخته مرضیه برومند طبق آخرین اعلام از سوی پخش‌کننده این فیلم 9 میلیارد و 500 هزار تومان به فروش رسیده است که طبق اعلام علی سرتیپی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم هزینه تولید آن 6 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است و با این حساب شاید پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نیز هنوز در گیشه به سود‌دهی نرسیده است. البته نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.گزارش هزینه فیلم های پرفروش امسال را اینجا ببینید.
17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =