علیرضا منصوریان بعد از پیروزی پر گل تیمش در برابر دیانا باقر شهر در جام حذفی، در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان در پایان بازی تیمش برابر دیانا باقر شهر در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور، به خبرنگاران گفت: «از ابتدا هم گفته بودیم با احترام به حریف با تمام قوا وارد میدان خواهیم شد. به غیر از ملی‌پوشان، با ترکیب کامل آمدیم و بازی خوبی را ارائه دادیم.»

سرمربی تیم نفت در خصوص بیرانوند و دعوتش به تیم ملی گفت: «علیرضا هم یکی از 23 بازیکن نفت تهران است. کمیته فنی در مورد او تصمیم می‌گیرد. ما با کارلوس کروش هماهنگ بودیم و ویزای بیرانوند یک ماه قبل گرفته شده بود. به سرمربی تیم ملی هم گفتم منافع ملی را به باشگاهی ارجحیت بدهد حتی اگر دیسیپلین ما زیر سؤال برود. بیرانوند باید تلاش کند چون رقیب خوبی برایش پیدا شده است. شیخ‌ویسی در لیگ برتر کلین‌شیت داشته و در این بازی یک سیو عالی به نمایش گذاشت.»

منصوریان در مورد هادی نوروزی و مطالباتش از پرسپولیس گفت: «ابتدا از بازیکنان و کادر نفت که یاد هادی را گرامی داشتند تشکر می‌کنم. همه از این حادثه منقلب شدیم. قطعا ما به اندازه بنگر، نورمحمدی و سایر دوستان هادی متاثر نشدیم. ت: آن چیزی که از هادی مانده همسر و بچه‌هایش هستند. قنبرزاده گفت که من اعلام کنم به زودی طلب نوروزی را خواهیم پرداخت. اگر خانواده نوروزی پول یک فصل از نفت، یک فصل از پرسپولیس و این فصل او را دریافت کنند مشکلی نخواهند داشت. کاری نکنیم که سه ماه دیگر خانواده این مرحوم دست نوشته‌ای بیاورند و بگویند که همه این حرف‌هایی که بعد از فوت هادی زده شده در حد حرف بود و به آن عمل نشد.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =