پرسپولیس به رده سوم جدول رسید/ جشن سرخپوشان در روزی که سکوها پر از تماشاگر بود

پرسپولیس با یک گل فولاد را شکست داد تا به صدر جدول نزدیک تر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس یك بار دیگر در حضور بیش از 80 هزار هوادار خود به مصاف حریف رفت. امروز طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان بود و همین باعث شد ورزشگاه تقریبا پر شود. پرسپولیسی ها كه حمایت هواداران خود را داشتند، خیلی زود به گل هم رسیدند. دقیقه 13 بود كه مهدی طارمی با یك ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز كرد. این گل، آغاز بازی زیبای سرخپوشان تهرانی بود.
پرسپولیسی ها چند دقیقه بعد می توانستند توسط احمدزاده به گل دوم برسند اما ضربه او به تیر دروازه فولادی ها خورد. پس از آن پرسپولیس همچنان هجومی بازی می كرد اما موقعیت های آن ها یكی پس از دیگری از دست می رفت. پرسپولیسی ها در پایان نیمه اول فقط همان یك گل را زده بودند اما این در حالی بود كه ادموند بزیك بازیكن سابق سرخپوشان كه به عنوان كارشناس در استودیو شبكه سه حضور داشت، در بین دو نیمه اعلام كرد این تیم 7 موقعیت داشته و فقط یكی از آن ها را گل كرده است.

در نیمه دوم فولادی ها تغییر تاكتیك دادند. سرمربی این تیم، فولاد را با سه مهاجم به زمین فرستاد تا تیم اهوازی تركیبی كاملا هجومی به خود بگیرد. فولادی ها حتی توانستند در دقایقی از نیمه دوم عملكرد خوب خود را به نمایش بگذارند و پرسپولیس را در زمین خودش محبوس كنند. اما پرسپولیس هم كم نیاورد. سرخپوشان به مرور توانستند از دفاع خارج شوند و موقعیت هایی جدید روی دروازه فولاد ایجاد كنند. اما درخشش دروازه بان فولاد باعث شد پرسپولیس به گل دوم نرسد.

بازی زمانی كه به دقیقه 90 رسید همچنان همان تك گل مهدی طارمی تنها گل مسابقه بود. اما در این لحظات فولادی ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند. فولاد در دقایق پایانی چند موقعیت خوب هم داشت اما نتوانست دروازه پرسپولیس را باز كند. داور پس از گذشت 4 دقیقه وقت اضافه سوت پایان بازی را زد تا پرسپولیس سه امتیاز این دیدار را با پیروزی یك بر صفر كسب كند و به رده سوم جدول برسد. البته ذوب آهن فردا با استقلال اهواز بازی دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه، جایگاه سوم به این تیم اصفهانی می رسد و پرسپولیسی ها به رده چهارم می روند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =