۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
شارژر ضدعفونی کننده موبایل

امروزه استفاده از تلفن همراه به عنوان یک وسیله ضروری در زندگی روزمره بشر پذیرفته شده و میزان استفاده از آن به واسطه کاربرد های متنوع و مختلف آن روز به روز افزایش می یابد.

تقریبا حدود 70 درصد از خانم ها از دور بودن از موبایل خود هراس دارند و 66 درصد از مردم قبل از خواب حتماً موبایل خود را چک می کنند. میزان نوموفوبیا یا ترس دور بودن از موبایل در بین سنین 24-18 سال 77 درصد است و 72 درصد از مردم جهان نمی توانند بیش از 150 سانتی متر مربع از موبایل خود فاصله داشته باشند.

سنیتایزر تلفن همراه

از طرف دیگر دانشمندان میزان آلودگی تلفن همراه را به مراتب آلوده تر از کثیف ترین سطوح اطراف محل زیست انسان یعنی توالت گزارش کرده اند. همه این ها اهمیت تمیز کردن تلفن همراه را صد چندان نموده است. اما از آنجا که این وسیله الکترونیکی قابل شستشو نمی‌باشد و دستمال ها یا اسپری های معرفی شده برابر تحقیقات بعمل آمده اثربخشی چندانی را از خود نشان نداده اند، بنابراین استفاده از اشعه UV یا ماوراء بنفش به کمک میکروب کشی تلفن همراه آمده است.

سنیتایزر تلفن همراه

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت سنیتایزر به تازگی دستگاهی با نام سنیتایزر تلفن همراه معرفی شده است کهبا کمترین ضرر قادر به از بین بردن الودگی های تلفن همراه است.

این دستگاه با تابش اشعه ماوراء بنفش یا همان uv-c با طول موج 253 نانومتر در مدت 6 دقیقه باعث از بین بردن میکروبها به میزان99.9  درصد می شود.

سنیتایزر تلفن همراه

دستگاه سنیتایزر به گونه ای طراحی شده که علاوه بر تلفن همراه وسایلی نظیر ساعت مچی، عینک، سمعک، سکه و... رامی تواند ضد عفونی کند.

سنیتایزر تلفن همراه

قابلیت شارژ تلفن همراه نیز یکی دیگر از مزیتهای این دستگاه است. در همین زمینه پیش بینی می شود به دلیل علت نگرانی جامعه در خصوص آلودگی های تلفن همراه، دستگاه سنیتایزر ، جایگزین شارژر های فعلی شود.

سنیتایزر دستگاه ضد عفونی کننده، یکهدیه تبلیغاتی خاص جایگزین هدایای تبلیغاتی پرستیژی مرسوم:

  • ضدعفونی کننده
  • شارژر
  • خوشبو کننده

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وبسایت سنیتایزر مراجعه نمایید.

www.sanitizer.ir
02166400064

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508362