ایرنا نوشت: رئیس کمیته امداد با اعلام این که قرار نیست کاندیدای ریاست جمهوری شود، در خصوص دفاتر کمیته در خارج از کشور گفت: هیچ کدام از دفاتر تعطیل نشده است ولی سعی شده از کارکنان محلی در این دفاتر استفاده شود و در لبنان و سوریه اصلا کارمند ایرانی نداریم.

سید پرویز فتاح که چندی بود شایعه تمایلش برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دور دوازدهم مطرح شده بود،در حاشیه بازدید همراه با خبرنگاران این کمیته از مددجویان کمیته امداد در خوزستان در این باره گفت، به کار کمیته امداد علاقه مندم و این حرفها تماما شایعه است.

به حضرت عباس پول کمک‌ها مردمی ایران به دیگر کشورها نمی رود

وی درباره دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:‌ در برخی از کشورها دفاتر کمیته امداد و خیرین وجود دارد ولی از ایران مبلغی به آنجا نمی‌رود و این دفاتر هزینه ای برای کمیته امداد ندارند.

وی در ادامه با اشاره به واکنش وزارت علوم درباره خریداری ساختمان کمیته امداد گفت: وزارت علوم مبلغ یک هزار میلیارد تومانی خریداری این ساختمان را تکذیب کرده ولی یکی از خریداران این ساختمان است. بسیاری از ارگان ها و وزارتخانه‌ علاقمند خریداری این ساختمان هستند.

دنبال ریاست جمهوری نیستم

وی با اعلام تکذیب کاندیداتوریش در پست ریاست جمهوری گفت: علاقه زیادی به کار در کمیته امداد دارم و این کار را برای آخرتم انجام می دهم و نمی خواهم کاندیدای ریاست جمهوری شوم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به دنبال افزایش مستمری مددجویان نیستیم، ولی خدمات را به مددجویان را افزایش می دهیم.

وی در ادامه بیمه تکمیلی، بیمه حوادث را در راستای افزایش خدمت به مددجویان اعلام کرد و افزود: نباید مددجویان را عادت داد به یک حقوق ثابت مانند یارانه، این موضوع خوبی نیست.

فتاح با اشاره به این که دیگر کمک ها مادی و حمایت مالی مستقیم چاره چاز مشکلات نیست، گفت: کمیته امداد نیز افزایش خدمات و تسهیلات به مددجویان را در دستورکار خود قرار داده است، هرچند در صورت آنکه خانواده ای نیاز به رسیدگی بیشتر داشته باشد، به طور موردی از آنها دستگیری و حمایت می کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =