ایران نوشت:

 مردی به نام «علی» ساعت 23:14 پنجم مرداد ماه در تماس با پلیس 110 از جنایتی هولناک در خانه دخترش پرده برداشت.
دقایقی بعد مأموران کلانتری قاسم‌آباد خود را به قتلگاه واقع در مجتمع مسکونی قدیر بلوار شریعتی مشهد رساندند و خود را در برابر صحنه قتل دلخراشی دیدند. ماجرای قتل خواهر و برادر خردسال به قاضی «سید‌جواد حسینی» و کارآگاهان جنایی خراسان رضوی مخابره شد.
بررسی‌های میدانی و تخصصی نشان داد که 48 ساعت از زمان وقوع جنایت می‌گذرد. معاینه جسد دختر 7 ساله «سیما» و برادر 9 ساله‌اش به نام «آرش» نشان داد که هر دو با ضربات چاقو از پای درآمده‌اند.
قاضی سید‌جواد حسینی پس از بررسی‌های علمی دستورات لازم را برای انتقال اجساد خواهر و برادر به پزشکی قانونی صادر کرد. تحقیقات کارآگاهان درباره این جنایت هولناک ادامه دارد. این درحالی است که مادر قربانیان این جنایت در محل حضور نداشته و تماس‌های تلفنی کارآگاهان با این زن جوان نیز بی‌پاسخ مانده است و همین فرضیه‌ای مبنی بر اینکه دو کودک به دست مادر‌شان به قتل رسیده‌اند را قوی‌تر کرده است.
پدربزرگ خانواده در حالی که دچار اضطراب و نگرانی شدیدی شده بود به بازپرس ویژه قتل گفت: من بازنشسته هستم و یک عمر زحمت کشیدم تا یک پسر و سه دخترم را به سر و سامان برسانم. مادر این بچه‌ها که «معصومه» نام دارد، دیپلمه است و شوهرش را یکی از همکلاسی‌هایش به ما معرفی کرد. سال 89 دامادم بر اثر بیماری درگذشت. متأسفانه دخترم چندسالی است که دچار بیماری اعصاب و روان است و دارو مصرف می‌کند. من همیشه به او و بچه‌هایش سر می‌زدم. دیشب به دیدن آنها رفتم. اما هرچه در می‌زدم کسی جواب نمی‌داد. چند بار با گوشی تلفن همراه معصومه تماس گرفتم. جوابگو نبود. دلواپس شده بودم. با کلیدی که در اختیار داشتم درآپارتمان را باز کردم و وارد خانه شدم. در این لحظه دنیا روی سرم خراب شد. پیکر غرق به خون دو نوه عزیزم را دیدم. دچار وحشت و ترس عجیبی شده بودم. سیمای عزیزم قرار بود امسال به مدرسه برود. او و آرش هر موقع مرا می‌دیدند خودشان را لوس می‌کردند و من برای‌شان شعر می‌خواندم. نمی‌دانم چه طور با این مصیبت کنار بیایم و نمی‌دانم دخترم کجاست، او جوابگوی تلفنش نیست.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 0
    سلام چرا زنان بي سرپرست تحت كمك هاي خوب دولت قرار نمي گيرد مگر بهزيستي چقدر مي دهد يا كميته امام . حيف گل ها ناشكوفته پر پر شدند
  • ایرانی سر افکنده A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    6 3
    خدایا خودت به داد ما برس
  • سینا گرگانی IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    10 6
    بخاطر اینکه افغانی ها زیاد شدن از کشورهای عربی همسایه هم که همش دارن میان و از جنگ فرار کردن با این اوضاع مشاغل رو اشغال می کنن و مردم بخاطر فشار اقتصادی دچار مشکلات روحی و روانی می شوند بخصوص که این خانم شوهرش رو از دست داده و افسرده شده احتمالا شرایط مالی خوبی هم نداشته و از فشار اقتصادی زیاد دچار بیماری های اعصاب و روان شده است
  • بی نام A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    11 2
    دلیل قتل واضحه یه زن تنها بیوه با دوتا بچه صغیر به احتمال زیاد بدون منبع درآمد باشزایط خاص که زنان بیوه درجامعه دارن با یه پدر بازنشسته وترس ناشی از این تنهایی ....هرکسی نمیتونه تحمل کنه
  • ایرانی IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    این اتفاقات رابایددرجامعه جدی بگیریم.داره به مرزخیلی خطرناکی می رسه.توجه به عیب های دیگران ماروداره ازمشکلات خودمون غافل می کنه.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    8 0
    تفلک پدربزرگه عجب صحنه ی دلخراشی دیده.اونا که بچه بودن و خدا آمرزیده شون ولی خدا به پدربزرگشون صبر بده داغ اولد دیدن خیلی سخته.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 2
    اینجا همسایه ها میگفتن بچه ها رو تیکه تیکه کرده
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    10 1
    خدا ب دادمون برس
  • مبین IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    این سیما و آرش فامیل های ما هستن ولی مادر پیدا شد اما یک هم دست دیگه هم داشت
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    3 1
    قاسم آباد مهاجر نشینه،و مشهدی کم داره
  • افسون A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    0 0
    من دیده بودم دخترشو همسایه خالم اینا بودن: یه دختر مودب مامانشون افسردگی داشت مریض بود واسه همین اگه به خاطر وضع مالی بود راحت میکشت نه که این که تیکه تیکه کنه