ایسنا نوشت:یحیی گل محمدی جام قهرمانی اش را به آقا موسی تقدیم کرد!

 

یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی و دفاع از عنوان سال گذشته اظهار کرد: ما به دنبال حق‌مان بودیم نه چیز دیگر. بازیکنانم بسیار باغیرت بازی کردند و زحمت زیادی کشیدند. من باید این قهرمانی را به خانواده بزرگ ذوب آهن و بویژه کارگران زحمت‌کش کارخانه تقدیم کنم.

 

وی با قدردانی از هواداران ذوب آهن گفت: این قهرمانی پیروزی بزرگ و باارزشی بود. غیرت بازیکنانم در این بازی مثال‌زدنی بود.

 

او در پاسخ به این سوال که آذری گفته می‌خواهد شما را به عنوان سرمربی در ذوب آهن حفظ کند گفت: باعث افتخار است که کارم را در ذوب آهن ادامه دهم. اگر شرایط فراهم باشد، چرا که نه.

 

گل‌محمدی بار دیگر در اظهاراتش از قهرمانی ذوب آهن ابراز خرسندی کرد و گفت: بازی بزرگی را بردیم. در این هوای گرم تلاش کردیم تا قهرمان شویم. ما نیمه اول یک تعویض زود هنگام داشتیم که کار ما را سخت تر کرد و ما یک پیروزی با ارزش را بدست آوردیم و این جام را به تمامی هواداران خود تقدیم می‌کنیم. همچنین به کارگران ذوب آهن این جام را تقدیم می‌کنم. از همه کسانی که امروز ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. این جام قهرمانی را در نهایت به جانباز محترم و هوادار پرسپولیس، آقای موسی سلامت تقدیم می‌کنم.

 

وی ادامه داد: شرایط استقلال بهتر از ما بود. آنها وقت داشتند روی ما کار کنند و بیشتر از ما استراحت کرده بودند. به تک تک بازیکنان و کادرفنی استقلال بابت نمایش‌شان تبریک می‌گویم. به هرحال کار به پنالتی کشید و ما موفق شدیم.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =