نشست هم اندیشی هم استانی های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه گذاری با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در هتل آنا ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نشست هم اندیشی هم استانی های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه گذاری با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید جواد قوام شهیدی دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، جمعی از مقامات استانی  و سرمایه گذارانی از داخل و خارج کشور در هتل آنا ارومیه برگزار شد.
ابتدا سید جواد قوام شهیدی از تصویب برجام و تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران در کشور بعنوان اتفاقی مهم در دولت یازدهم سخن گفت. (اینجا)

در ادامه قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی از تدوین برنامه های ویژه گردشگری و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در استان بعنوان راه های پیشرفت استان گفت. (اینجا)

سرمایه گذاران و ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز درمورد مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری در ایران و استان آذربایجان غربی و درخواست بهبود وضعیت سخن به میان آوردند ضمن اینکه بر نبود مشوق های بدون ریسک برای سرمایه گذاری در ایران تاکید داشتند.
سرمایه گذاران بر عملکرد بانک ها به مانند یک سرعت گیر و مشکلات زیرساختی اقتصادی برای تشویق آنها به حضور در بازار ایران اشاره کردند.
در پایان محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور از ادامه تلاش دولت برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری در کشور خبر داد. (اینجا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =