شریعتمداری: دولت یازدهم تسهیلات و قوانین مناسبی برای حضور سرمایه گذاران ایجاد کرده است

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت یازدهم با تلاش خود، تسهیلات و قوانین مناسبی برای حضور سرمایه گذاران ایجاد کرده است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست هم اندیشی هم استانی های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه گذاری در هتل آنا ارومیه گفت:جذب سرمایه نیازمند همکاری های مختلف بین وزارتخانه های مختلف است که میتواند باعث جذب سرمایه گذارهای خارجی شود.
وی افزود: از طرفی قوانین تشویقی مختلف که توسط مجلس شورای اسلامی و دولت وضع میشود حضور سرمایه گذاران خارجی را تضمین می کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: لایحه رفع موانع تولید به مجلس ارائه شده است که بتوانیم باردیگر واحدهای تولیدی را برای تولید ساماندهی کنیم.
شریعتمداری گفت: دولت یازدهم تلاش زیادی برای ایجاد امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای حضور سرمایه گذاران خارجی دارد که در این بین با ابلاغ بخشنامه های مختلف شرایط مناسبی را ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: خوشبختانه دیوار و سختی های موجود بر سر راه سرمایه گذاران وجود داشته در زمان دولت یازدهم تقریبا از میان برداشته شده است ضمن اینکه توافق برجام شرایط مناسبی نیز فراهم آورده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت همچنین برای اصلاح ضعف و مشکلات موجود در بخش سرمایه گذاری و تسهیل شرایط، اقدام به اصلاح قوانین کرده است و در این راستا بشدت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف حمایت می کند.
شریعتمداری گفت: با این حال و همزمان با تلاش دولت مشکلاتی همچنان بر سر راه وجود دارد که قدم های موثری برای حل آنان برداشته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =