هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در هزار نقطه کشور با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان افتتاح شد.

در افتتاح این نمایشگاه که از 143 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد، سردار نقدی مسوول بسیج و چمران رئیس شورای شهر تهران نیز حضور داشتند.

همایون امیرزاده مسوول نمایشگاه در گفت‌و‌گوبا ایسنا با اشاره به دومین سال برگزاری این نمایشگاه ها در سراسر کشور گفت:‌ هدف آرمانی ما این است که هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در هزار نقطه کشور را تا دوسال آینده برگزار کنیم. این نمایشگاه ها امسال که دومین سال برگزاری هزار نمایشگاه کتاب دفاع مقدس است، همزمان در 400 نقطه کشور برپاشده‌اند.

امیرزاده در ادامه با بیان اینکه 143 عنوان کتاب حاضر در همه نمایشگاه‌ها وجود دارند، افزود:‌ در این نمایشگاه‌ها عناوین پر مخاطب در حوزه دفاع مقدس را به نمایش خواهیم گذاشت. این نمایشگاه‌ها با مشارکت بنیاد حفظ ارزشهای بسیج و با هدف ترویج ارزشهای دفاع مقدس در سطح کشور برنامه‌ریزی شده‌اند. همکاری ما در ادامه همکاری وزارت فرهنگ با بسیج است. پیش از این در موضوع نمایشگاه‌های ویژه دفاع مقدس که ما آن را در راهیان نور برگزار می کردیم با بسیج همکاری داشته‌ایم.

همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی، اداری، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در پایان گفت:‌ اگر محدودیت‌های اعتباری نبود می توانستیم در همین امسال همه نمایشگاه ها را برگزار کنیم.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جنتی دوست IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 4
    پاینده باد جنتی .....