ایران نوشت:سحرگاه چهارشنبه 15 مهرماه سال جاری 9 محکوم به قصاص نفس - اعدام - که در فهرست مرگ قرار داشتند در محوطه زندان رجایی‌شهر در برابر طناب مرگ قرار گرفتند.

خانواده قربانیان این جنایات و مسئولان قضایی اجرای احکام در برابر آنها ایستاده بودند که زندانی‌ها به التماس افتادند و از اولیای دم خواستار بخشش شدند.
مردان اعدامی با ابراز پشیمانی از اقدامشان خواستار رضایت و مهلت زندگی شدند که خانواده‌های 6 مقتول از اجرای این مراسم صرف‌نظر کردند و 6 قاتل با گرفتن رضایت و مهلت به سلول‌های خود بازگشتند.
در این میان 3 قاتل به نام‌های مرتضی 26 ساله که در جریان سرقت دست به جنایت زده بود، مجید 40 ساله که عامل یک قتل خیابانی بود و داریوش 29 ساله که هم‌محلی‌اش را در سال 88 به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شدند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    6 0
    والا صبحها وقتي از جلوي زندان رد ميشم خانواده هاي اينا تو خيابون هستن، انصافه خيلياشون همه قيافه هاي خلاف و شر و شور هستن. مخصوصا صبح ٤ شنبه كه حتي جلوي زندان دعوا كرده بودن كه كلي پليس اومد
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    14 1
    نباید اجازه داده شود قانون قصاص به مستمسکی برای فرار قاتلین از دست مجازات تبدیل شود و تنها راه تشدید مجازات عمومی قتل از 10 سال به حبس ابد با تخفیف است .
  • مردان IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    4 0
    امیدوارم که دو باره دست به جنایت نزنند عدهای از اینها پس از آزادی دوباره کارهای خلاف خود را تکرار می کنند