سرمربی پرسپولیس گفت که تیمش دو گل ساده لوحانه خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانكو ایوانكوویچ سرمربی پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل سایپا گفت: «حریف با انگیزه در زمین حاضر شد و هجومی كار كرد. ما هم جنگنده كار كردیم اما از نتیجه ناراضی هستم. ما باید برنده می‌شدیم. كنترل مسابقه دست ما بود اما دو گل ساده لوحانه خوردیم و این كار ما را مختل كرد. بین دو نیمه به بازیكنان گفتم دنبال زدن گل سوم باشید اما روی یك پنالتی مشكوك گل تساوی را خوردیم. داور می‌توانست در یكی دو صحنه بازیكن سایپا را اخراج كند. برای ما راهی نمانده جز اینكه بازی به بازی پیشرفت كنیم.»
برانكو ادامه داد: «در بازی با لخویا هم 70 دقیقه خوب بازی كردیم. لخویا حتی یك شانس گلزنی هم نداشت اما اشتباهات فردی كار دست ما داد و سرنوشت بازی به نفع لخویا رقم خورد. امروز هم به اشتباهات خودمان باختیم و بازی را واگذار كردیم. باید این مشكلات فردی را حل كنیم اما این مسائل یك شبه حل نمی‌شوند. تمركز بازیكنان باید خیلی بیشتر از این باشد.»
برانكو درباره كارت زردهای زیادی كه بازیكنان در این مسابقه گرفتند گفت: «بازیكنان ما روی عصبانیت كارت گرفتند. البته من معتقدم كه بازیكنان بعضی مواقع راحت به ما كارت می‌دهند.»
برانكو در پاسخ به این سوال كه اگر فصل بعد در پرسپولیس بماند چه تغییراتی در بازیكنان تیمش ایجاد می‌كند؟ گفت: «این چه بحثی است كه من بمانم یا نه؟ من تازه كارم را با پرسپولیس شروع كرده‌ام و تك تك بازیكنان را زیر ذره بین دارم. بازیكنانی داریم كه خوب بازی می كنند اما اعتماد به نفس ندارند. برای فصل بعد، تیم را با اضافه كردن سه چهار بازیكن درجه اول تقویت می‌كنیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =