فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فيلمبرداري سكانس‌هاي داخلي «غيرمجاز» به پايان رسيده و گروه مشغول ضبط سكانس‌هاي خارجي هستند.

بازي پريوش نظريه و ميلاد كي‌مرام پايان یافته و گروه مشغول فیلمبرداری سكانس‌هايي با بازي ليلا زارع‌اند. اين فيلم در 42 لوكيشن در تهران فيلمبرداري مي‌شود و گروه روزهاي پاياني كارشان را سپري مي‌كنند.

«غیرمجاز» داستان دخترجوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید او در این راه با ناملایماتی روبرو می‌شود که توقع آن را ندارد.

لیلا زارع و میلاد کی‌مرام در «غیرمجاز»

یکتاه‌پناه که به عنوان کارگردان فیلم «جمعه» شناخته مي‌شود از سال 1382 به بعد پشت دوربین سینما قرار نگرفته بود و «غیرمجاز» بعد از 12 سال بازگشت او به دنیای کارگردانی است.

اسامی عومل فیلم به این شرح است: تهیه‌کننده: محمد حسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتا پناه،‌ نویسنده: محمد سلیمانی، تدوین: نازنین مفخم، مدیرفیلمبرداری و مجری طرح: رضا رخشان، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن‌دوست، طراح گریم: عباس عباسی، مدیرصدابرداری: جواد مقدس، عکس: مهسا طیب‌طاهر، فیلمبردارپشت صحنه: ساراگوهری، روابط عمومی: مریم رضازاده، بازیگران: میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، با حضور پریوش نظریه و با معرفی یاسمن معاوی و نگار جوکار 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =