رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در بازدید 5 ساعته از پروژه های نیمه تمام عمرانی، ضمن نظارت بر چگونگی اجرای طرح ها، عملکرد معاونت فنی و عمرانی را ارزیابی و آن را شایسته تقدیر و قدردانی دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت اله غلامرضایی در این بازدید با بیان اینکه شهرداری به طور همزمان چندین پروژه عمرانی را آغاز و تاکنون با دقت و سرعت قابل قبولی آنها را پیش برده است، اظهار داشت: دقت، سرعت و کیفیت سه اصل ضروری در صیانت از بیت المال در حین طراحی و اجرای پروژه های عمرانی است که این امر مورد تاکید شورا قرار گرفته و رعایت آنها در سرلوحه امور شهرداری قرار دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: انتقاد و تشویق و تنبیه دو لبه پروسه نظارت دستگاه های نظارتی است که با بکارگیری صحیح و بجا از این ابزارهای نظارتی می توان در پیشبرد اهداف سازمانی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در نقش کاتالیزور عمل کرده و ضمن ایجاد انگیزش در میان مدیران و نیروهای شهرداری، اصل وظیفه هدایتگری شورا را نیز تقویت نمود.
غلامرضایی با اشاره به بازدیدهای کمیسیون عمران شورا از سطح شهر و اعمال نظارت بر چگونگی روند اجرای این پروژه ها اذعان داشت: در این بازدیدها که با همراهی کارشناسان حوزه کمیسیون انجام می پذیرد، موارد فنی و مهندسی با دقت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت وجود نکته و دیدگاهی، موارد از طریق مکاتبات شورای به شهرداری اعلام می شود تا موضوعات مورد بررسی و رسیدگی ویژه قرار گرفته و پاسخ متناسب و مقتضی ارایه گردد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پروژه هایی چون مثل پل حصارک، تقاطع میانجاده، فاز دوم پل حافظ، زیر گذر سه راه عظیمیه و بلوار ماهان گفت: بهره برداری از این پروژه ها قطعا تاثیرات قابل توجهی را در امر روان سازی و کاهش ترافیک خواهند داشت و رضایت شهروندان را جلب می کنند.
وی که در این بازدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج را همراه داشت، ضمن قدردانی از تلاشها و مدیریت کمالی زاده در راس امور عمرانی شهرداری، برای وی و همکارانش موفقیت و سلامت بیش از پیش آرزو کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =