۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حذف 6 میلیون یارانه‌بگیر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، سید ابوالحسن فیروزآبادی پیش از ظهر امروز در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارآفرینان و کارگران استان اصفهان با اذعان به اینکه توزیع مساوی یارانه به همه اقشار جامعه کار درستی نیست، اظهار کرد: یارانه برای همه نیست، این موهبت سهم اقشاری است که از نعمت‌های طبیعی محروم هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یارانه ثروتمندان قطع می‌شود، ادامه داد: حدود 6 میلیون یارانه‌بگیری که نیازی به این پول ندارند از چرخه دریافت یارانه حذف می‌شوند.

فارس نوشت قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مرور بر عملکرد 20 ماهه این وزارتخانه بیان کرد: طی این مدت در شرایط رکود کشور توانستیم 600 هزار عضو جدید را زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم، به عبارتی در زمان بحران اقتصادی و صادرات موفق به ایجاد حداقل 600 هزار شغل جدید شدیم.

وی همچنین بر افزایش صادرات تاکید کرد و گفت: رفع رکود و مشکلات اشتغال با توجه هرچه بیشتر به موضوع صادرات امکان‌پذیر است، امیدواریم تا پایان سال 94 با اجرای این سیاست کشور از حالت رکود خارج شود.

فیروزآبادی همچنین اظهار کرد: در 20 ماهه اخیر با توجه به تورم‌های متعدد کشور توانستیم نظر دولت را برای افزایش حقوق کارگران جلب کنیم، در همین رابطه امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات بازنشستگان را نیز تا پایان سال رفع کنیم.

وی با اشاره به افزایش 40 درصدی تنوع دارویی و صدور دفترچه بیمه درمانی برای بیش از 8 میلیون نفر در طرح تحول نظام سلامت خاطرنشان کرد: به زودی نظام بیمه‌ای لایه‌ای، برای تمام ایرانیان اجرا می‌شود.

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزایش جمعیت برای کسب موفقیت‌های بیشتر را ضروری دانست و گفت: همه دولت‌ها در سراسر دنیا برای بچه‌آوری یارانه‌های سنگین پرداخت می‌کنند از این جهت که معتقدند پیشرفت در تکنولوژی با انسان، کار و تلاش میسر است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =