فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله 157 کیلو و 700 گرمی حشیش و دستگیری 6 نفر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد

به گزارش خبرآنلاین-البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار «کامراني صالح» با اعلام اين خبر گفت : ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پي رصد اطلاعاتي در خصوص فعاليت باندهاي توزيع مواد مخدر از فعاليت يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر که به صورت عمده اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهاي شرق کشور به استان البرز مي کردند مطلع شدند.

وي افزود : ماموران پس از تکميل اطلاعات دريافتي متوجه شدند که اعضاي باند فوق پس از انتقال مواد ، اقدام به فروش مواد به مشتريان خود در سطح استان تهران و البرز مي کنند .

کامراني صالح بيان داشت : ماموران پس از دو ماه کار اطلاعاتي و شناسايي اعضاي باند دريافتند که متهمان قصد انتقال يک محموله مواد مخدر به شهرستان فرديس را دارند .

فرمانده انتظامي استان البرز گفت : چند تيم ازماموران مجرب پليس مبارزه با مواد مخدر با پايش کليه مسيرهاي احتمالي تردد افراد مذکور و اطمينان از تخليه بار مواد مخدر توسط اعضاي باند در فرديس و حضور متهمان در مخفيگاهشان در ساعت 16 روز گذشته طي يک عمليات ضربتي و هماهنگ تعداد 6 نفر از اعضاي اين باند را دستگير کردند .

در بازرسي از منزل متهمان مقدار تقريبي 157 کيلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع حشيش با لفافه کشف شد .

در اين رابطه دو دستگاه خودروي مزدا و سمند که قاچاقچيان از آنها در کار حمل و جابجايي مواد استفاده مي کردند توقيف و به همراه متهمان به پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل و از آنجا جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند .

سردار کامراني صالح در پايان گفت : با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از ابتداي سال جاري تا کنون مقدار تقريبي 500 کيلو گرم انواع مواد مخدر شامل ترياک ، حشيش و هروئين در اين استان کشف شده است .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =