استاندار اصفهان با انتقاد از اینکه در استان سیاست به فرهنگ اجازه تنفس نمی‌دهد، گفت: تمام گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون رفتن حجت‌الاسلام قطبی بی اساس بود و انتخاب مدیر کل ارشاد اصفهان به شکل طبیعی و منطقی پیش رفت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین به نقل از مهر، رسول زرگرپور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: بایستی اذعان کرد ظرف دو سه دهه گذشته به دلایل مختلف از جمله مسایل داخلی استان، اصفهان از استانی تراز اول فاصله گرفته است و این واقعیتی است که امروز با ان روبرو هستیم.

وی افزود: درعین حال شان مردم فرهیخته اصفهان این است که استان اصفهان بار دیگر اقتدار اولیه خود را باز پیدا کند چراکه به قدری ظرفیت و امکانات در استان هست که اصفهان بار دیگر به استان تراز اول کشور بدل شود که این مطلبی است که رئیس جمهور نیز در سفر استانی خود بر آن تاکید ویژه داشتند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمامی اقدامات را بر پیشرفت اصفهان متمرکز کرده ایم، بیان داشت: بخش اول این اقدامات بر رفع مشکلات و مطالبات مردم تاکید دارد و بخش دوم نیز فعالیت در راستای قرار دادن استان در ریل پیشرفت و رسیدن به رتبه نخست فرهنگ و هنر است که مزیتی مهم برای استان اصفهان است.

وی ادامه داد: سند آمایش استان اصفهان سه محور اساسی دارد که فرهنگ و هنر یکی از آنهاست و به همین دلیل در برنامه ششم روی سند فرهنگ و هنر در استان برنامه ریزی دقیق‌تری می کنیم.

زرگرپور  انتخاب مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان را از دغدغه های وزیر ارشاد دانست و ابراز داشت: حجت الاسلام قطبی علی رغم کم لطفی‌ و بی انصافی‌ها تلاش بسیار در راستای ارتقای فرهنگ اصفهان داشت.

وی با خیرمقدم به حجت الاسلام ارزانی مدیر کل جدید ارشاد اصفهان ابراز داشت: تمام گمانه زنی‌ها وشایعات پیرامن رفتن حجت الاسم قطبی بی اساس بود و کار انتخاب مدیر جدید به دلیل پذیرش سمت دیگری توسط ایشان به شکل طبیعی، منطقی و هماهنگ جلو رفت.


استاندار اصفهان با ابراز امیدواری در این زمینه که سیاست به فرهنگ اجازه تنفس دهد و ابراز داشت: تمام گمانه زنی‌ها و شایعات پیرامون رفتن حجت‌الاسلام قطبی بی اساس بود و انتخاب مدیر کل ارشاد اصفهان به شکل طبیعی و منطقی پیش رفت.

زرگرپور  اضافه کرد: انتخاب حجت‌الاسلام ارزانی پیشنهاد بخش فرهنگ و هنر استان بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =