۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
بهترین کیبوردهای بازار برای گیمرها

سرمایه‌گذاری روی کیبورد برای گیمرها به معنای تفاوت بین کسب تجربه خوب و بهترین در این حوزه است.

کیبوردهای زیادی ادعا دارند برای گیمرها ساخته‌شده‌اند و گیم بازان حرفه‌ای به‌سوی آن‌ها جذب می‌شوند اما اغلب آن‌ها تقاضا و آرزوی خریداران را برآورده نمی‌کنند و فقط طراحی متفاوت بارنگ و لعاب و نورپردازی‌های آن‌چنانی دارند.

اما آنچه در زیر به شما معرفی می‌شود کیبوردهایی هستند که در سال 2014 از سوی گیمرهای حرفه‌ای تأییدشده و اگر قصد خرید دارید روی این کیبوردها می‌توانید فکر کنید:

Razer BlackWidow Ultimate

کمتر کیبورد محکم و قوی برای گیم روی پی سی پیدا می‌کنید که مانند جدیدترین مدل ریزر با تعبیه سوئیچ‌های مکانیکی، سریع و پاسخگو باشد. 60 میلیون کلیک و فشار روی کیبورد مدل بلک ویدو تعریف‌شده است. فناوری Anti ghosting  روی ریزر وجود دارد که می‌تواند ناتوانی در پردازش سیگنال هنگام فشار روی یک کلید کیبورد را مرتفع کند.(سایه‌اندازی کیبورد برای اغلب گیمرها پیش می‌آید)

یو اس بی، کابل فیبر بافته‌شده و نور پس‌زمینه به‌صورت جداگانه از دیگر ویژگی‌های این کیبورد حرفه‌ای است.

 

ROCCAT Isku

این مدل بین گیمرها محبوب است چراکه فناوری Easy-Shift[+] برای فعال کردن ماکرو داشته و تا 36 ماکرو می‌توان روی کیبورد بدون حواس‌پرتی داشت. کلیدها سه‌گانه thumbster Keys قابل برنامه‌سازی روی کیبورد است. کیبورد برای کاربران علاقه‌مند به سفارشی‌سازی و کنترل بیشتر روی کلیدها بسیار مناسب است.

 

ASUS ROG GK2000

ایسوس کیبوردهای زیادی برای گیمرها از سری ROG ساخته که نمونه 2014 آن یعنی GK2000 منحصربه‌فرد است. سوئیچ MX red، فناوری Anti ghosting، 2 مگ رم روی کیبورد برای تعریف اختصاصی کلیدها، 5 نور پس‌زمینه متفاوت و زیبا ویژگی‌های این کیبورد است که فصل سوم راهی بازار مصرف می‌شود.

 

Corsair Vengeance K95

صفحه‌کلید مکانیکی 149 دلاری برای کاربران جدی روی گیم، دارای سوئیچ MX Red، روشنایی قابل تنظیم برای هر کلید، فناوری Anti Ghosting، تعریف 18 کلید اختصاصی و وجود حافظه برای یکپارچه‌سازی کلیدها، انتخاب خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود.  

 

منبع: اسلش گی یر

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    5 2
    جونم اون اولی میخرمش
  • بی نام DE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    4 2
    من با اون کیبورد ریزر اولی کار کردم. عالیه. بهترین کیبورده.
  • sadegh A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 1
    سلام اقا k8100 گیگابایت رو بذار بچه ها ببینن :