مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش سرویس دهی در نیمه شمالی خط 3 مترو تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از کاربران سرویس مشکلات مردم از عدم سرویس دهی مناسب مترو در خط 3 که از اتوبان آزادگان در جنوب تا محله ازگل و ایستگاه قائم در شمال شرق تهران را شامل می شود، گلایه می کردند.

عمده ترین گلایه مسافران، سرفاصله طولانی قطارها و شلوغی بیش از حد این خط و البته عدم اتصال آن با خط 2 (شرقی-غربی تهران) بود.
محمد احمدي بافنده مدیرعامل جدید مترو در پاسخ به این انتقادات، بخشی از اقدامات انجام شده برای افزایش رضایت مسافران را تشریح کرد. او با بيان اينكه از امروز سرويس دهي در نيمه شمالي خط سه هم از لحاظ زمان فعاليت و هم تعداد حركت قطارها افزايش پيدا كرد گفت: علي رغم همه مشكلات و محدوديت هاي پيش رو، تلاش ما بر اين است تا با افزايش ميزان سرويس دهي در خطوط مترو تهران زمينه آسايش بيشتر مسافران فراهم شود كه خوشبختانه از امروز در نيمه شمالي خط سه كه با طول 18 كيلومتر ايستگاه قائم (عج) در شمال شرقي تهران را به ايستگاه شهيد بهشتي متصل مي كند، اين شرايط فراهم شده است.
مدیرعامل مترو با بيان اينكه اين بخش از خط سه تاكنون از ابتداي صبح تا ساعت 20 و 30 دقيقه به جابجايي مسافران مي پرداخت، گفت: از امروز 2 ساعت به زمان سرويس دهي نيمه شمالي خط 3 افزوده شد و مسافران مي توانند همانند ساير خطوط پنجگانه مترو تا ساعت 22 و 30 دقيقه از آن استفاده كنند.
احمدي بافنده در ادامه با تاكيد بر اينكه فاصله گذر حركت قطارها از ايستگاه شهيد بهشتي تا ايستگاه قائم هم از نيم ساعت به 15 دقيقه كاهش يافت گفت: يك رام قطار نيز به نيمه شمالي خط 3 اضافه شده است كه با اين قطار 130 درصد به تعداد اعزام ها به ايستگاه قائم (عج) افزوده مي شود.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در پايان گفت: خط سه مترو تهران بلندترين خط مترو خاورميانه است كه افزايش سرويس دهي در اين خط نقش بسزايي در تسهيل ترافيک و ترددهاي پايتخت خواهد داشت.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    8 0
    حدود دو سال است كه خط مياني و جنوبي خط سه 15 دقيقه است و در صبح مردم با فشار سوار مي‌شوند و حتي به علت جا نبودن در قطار در ايستگاه‌ها مسافران نمي‌توانند سوار شوند و جا مي‌مانند.
  • محمد علی خانئ A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    2 0
    اگر قطار های خط 3 مترو را هر 7 دقیقه یکبار کنند خیلی از مسافران که به دلیل زیاد بودن سر فاصله ی قطار ها به مترو نمیرفتند به مترو می آیند و این باعث زیاد شدن مسافران میشود همانطور که دیدید بعد از مهر سال 95 چقدر مترو شلوغ شده و این روند تا 3 سال دیگر ادامه داره تا وقتی که مترو کامل راه اندازی شود