برخورد با دستفروشان بزرگراهی با کیست؟/ سازمان مشارکت های شهرداری: کمپین راه انداختیم

مدیرعامل سازمان مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران می گوید درباره مقابله با دستفروشی در بزرگراه ها، کمپینی به راه افتاده که قصد دارد مشارکت مردم را در مقابله با این موضوع برانگیزد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هوشیار پارسیان مدیرعامل سازمان مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران در واکنش به اظهارات حسین عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری درباره اینکه جمع آوری متکدیان مربوط به سازمان تحت مدیریت اوست (اینجا) گفت دستفروشی در بزرگراه ها به سازمان مشارکتهای اجتماعی مربوط نمی شود.

پیش از این برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده بودند هیچکس به وضعیت دستفروشی در بزرگراه ها به خصوص در بزرگراه آزادگان و بخشهای جنوبی بزرگراه امام علی(ع) که باعث ترافیک و سد معبر می شود، توجه نمی کند.

هوشیار پارسیان که در ساختمان شورای شهر تهران با خبرنگار ما صحبت می کرد، درباره نحوه رسیدگی به شکایت های مردمی از دستفروشی در حاشیه بزرگراه ها گفت: کلا دستفروشی به ما مربوطه نمی شود و باید از معاونت خدمات شهری شهرداری در این باره بپرسید.

پیش از این، عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفته بود مشکل دستفروشی در بزرگراه ها، گونه ای شبه تکدی گری است و به معاونت خدمات شهری مربوط نمی شود و مسئولیت برخورد با آن با سازمان مشارکتهای اجتماعی است.

هوشیار پارسیان، مدیرعامل این سازمان درباره روشهای افزایش رضایتمندی شهروندان با ساماندهی دستفروشان گفت: در خصوص ساماندهی دستفروشی نیز کمپینی آماده کرده ایم که مرحله اول آن از 16 خرداد ماه در سطح شهر شروع می شود.

او در پایان سخنان خود درباره دستفروشی در بزرگراه ها گفت: اینها شبهه متکدی هستند و یک کمپین داریم که به زودی شروع می شود.

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =