- فاطمه هاشمی دختر ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دو مراسم تشییع پیکر یکی از جانباختگان منا و هما روستا شرکت کرد.

وی به مراسم تشییع پیکر حسینی مقدم سرکنسول ایران در مرو ترکمنستان از جان‌باختگان فاجعه منا است رفت. اینجا را ببینید.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام، ناگفته‌های خود از جریان تشکیل کمیسیون برجام، انتخابات هیئت رئیسه و جمع بندی این کمیسیون را تشریح کرد. اینجا را ببینید.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم، عصر دیروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، به حضور چند تن از مخالفان دولت به بهانه توافق هسته‌ای در مسجد اعظم قم که باعث تعطیلی درس آیت‌الله جوادی آملی شد، واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

پربیننده اقتصادی

کیا کادنزا مدل 2015 در منطقه آزاد به قیمت 114 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اینجا را ببینید.

تولید انواع خودرو در کشور در شهریورماه امسال 47.6 درصد کاهش یافت. اینجا را ببینید.

آخرین تحولات بازار، از رشد قیمت 76 تومانی نرخ دلار و 4500 تومانی قیمت سکه حکایت دارد. اینجا را ببینید.


پربیننده فرهنگی


مهران غفوریان بازیگر و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی عکسی از خود و دو کمدین حذف شده این مسابقه به اشتراک گذاشت. اینجا را ببینید.

جناب‌خان که برای اطمینان از سلامتی خود آزمایش داده بود، متوجه شد که مشکلات جسمانی زیادی دارد. گرچه هیچ کدام از این مشکلات به اندازه باردار بودنش عجیب نبودند. اینجا را ببینید.


پربیننده اجتماعی


یک زن و شوهر که برای مسافرت به برزیل رفته بودند، قصد داشتند با استفاده از «جی پی اس» به خیابان توریستی در نیتروی، شهری در اطراف خلیج ریو بروند اما این برنامه به شکل اشتباهی آن ها را به خیابانی دیگر به همان اسم برد و آن زن نیز در آن خیابان کشته شد. اینجا را ببینید.

وزیر بهداشت با بیان اینکه آمار دقیق جان باختگان پس از بازگشت کامل حجاج از عربستان اعلام خواهد شد، تاکید کرد: اطلاق واژه متوفی فقط برای کسی صحیح است که پیکر او به کشور منتقل شده باشد. اینجا را ببینید.


پربیننده بین الملل


فعال مشهور عربستانی از وجود 3 بحران بزرگ خبر داد که در نهایت باعث فروپاشی نظام آل سعود خواهد شد. اینجا را ببینید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که 4 کشتی جنگی روسیه عملیات علیه داعش را از دریای خزر آغاز کرده‌اند. اینجا را ببینید.


پربیننده ورزشی

علی کریمی این روزها در خود فرو رفته و با همه روزهای گذشته اش فرق می کند. اینجا را ببینید.

ستاره پرسپولیس می خواهد کاری کند که یاد و خاطره هادی نوروزی تا پایان فصل زنده باشد. اینجا را ببینید.

رقابت برخی بازیگران سینما برای افزایش دنبال کننده صفحات اجتماعی را اینجا ببینید. اینجا را ببینید.

پربیننده چند رسانه ای

شبکه تلوزیونی - دولتی «ای‌آردی ۱» آلمان در اقدامی انتقادی نسبت به سیاست‌های مهاجرتی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک برنامه خود با فتو مونتاژ چادر سیاه بر سر مرکل پوشاند. اینجارا ببینید.

پربحث ترین اخبار 

هفته گذشته، روسیه حملات هوایی علیه نیروهای تروریستی در سوریه را آغاز کرذ. کرملین که از حامیان دولت بشار اسد است اعلام داشته است که می خواهد داعش را تضعیف کند.اینجا را ببینید.

کمیت تولید مقاله های علمی به زبان فارسی براساس آخرین گزارش ها افزایش یافته است و رتبه زبان فارسی در تولید مقاله های علمی به ۱۷ دنیا رسید.اینجا را ببینید.

محبوب ترین اخبار 

کمک کردن بچه مرغ دریایی به پدرش برای رهایی از چنگال عقاب،که بیانگر عواطف حیوانی در حیات وحش است بهترین عکس فداکاری سال ۲۰۱۵ لقب گرفت. اینجا را ببینید.

پرسپولیسی ها هوای پسر هادی نوروزی را دارند. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =