فارس نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به شایعه استیضاح خود گفت: من نمی‌‌دانم جریان استیضاح چیست و این حرف‌ها از کجا آمده است.

علی جنتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی به نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) اظهار کرد: رسانه‌ها در همه زمینه‌ها نقش مهی ایفا می‌کنند از جمله زیبایی‌های انسانی کهگیلویه و بویراحمد، جغرافیایی که بسیار چشم نواز و طبیعی است همچنین معرفی هنرمندان، فرهیختگان و تمام استعدادهای علمی و فرهنگی این استان.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که با توجه به دیدن مستمر شبکه دنا آیا لهجه لری را نیز یاد گرفته‌اید یا نه، گفت: نه متأسفانه یاد نگرفتم اگر چه کمی متوجه مفهوم این لهجه می‌شوم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به نکته ای مبنی بر این‌که در برخی رسانه‌ها از جمع‌آوری امضاء توسط حجت‌الاسلام رسایی برای استیضاح وی توسط سخن گفته شده است، یادآور شد: من نمی‌‌دانم جریان استیضاح چیست و این حرف‌ها از کجا آمده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    16 2
    بنده خدا حالا متوجه ات مي كنن اين اقتدارگراها نمي خوان با مردم راه بيان واسه همين هم توپخونه اشون رو ميزون كردن رو مواضع حساس دولت
  • بی نام A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    5 1
    از این مجلس هرچی بگی برمیادددد