ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت کشور گفت: قرار شد آقای مطهری سابقه موضوعی را که می‌گویند برای ما بیاورند تا سابقه این اتفاق را بررسی کنیم.

حسینعلی امیری در پاسخ به این سوال که پرونده رسانه‌هایی که در دوره انتخابات اقدامات تبلیغاتی انجام دادند به کجا رسید، عنوان کرد: آنچه وظیفه ما است این است که هر کجا دیدیم از امکانات دولتی در امر انتخابات استفاده یا سوءاستفاده می‌شود به قوه قضاییه اعلام کنیم این کار را ما انجام دادیم اینکه در این قوه پرونده‌ها دچار چه سرنوشتی شدند را باید از دستگاه قضایی سوال کنید.

وی درباره نامه مطهری در خصوص سابقه صدور اعتبار نماینده نیشابور علیرغم مخالفت شورای نگهبان توسط وزارت کشور وقت یادآور شد: باید در این مورد قدری صبوری کنیم ببینیم این کار به کجا می‌رسد، من با آقای مطهری دیروز صحبت کردم و این موضوع را به بنده هم گفت قرار شد سابقه این مساله را برای ما بیاورند تا سابقه این اتفاق را بررسی کنیم.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چند نفر از اعضای شورای نگهبان با صدور اعتبارنامه خالقی مخالفت کردند، خاطرنشان کرد: از بحث‌های داخلی شورای نگهبان اطلاعی ندارم.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    4 0
    واقعا ادم از اين ساختار پيچيده سرش سوت مي كشه. قوه قضاييه بايد استقلال داشته باشد.
  • سینا A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    این واقعا یک تهدید جدی برای کلمه ی جمهوری است . البته بخاطر این تهدید، علی مطهری تهدیدی جدی را روانه ی وزارت کشور کرده و باید با اطمینان گفت در صورت عدم ارسال اعتبار نامه از سوی وزیر کشور، او سمت خود را از دست خواهد داد. در اصفهان هم بحث تغییر استاندار و فرماندار مطرح خواهد شد لذا شورای نگهبان هم خود هزینه ی سنگینی را متحمل می شود و هم هزینه ی سنگینی را بر نظام در بلند مدت وارد می کند چراکه این مسئله دست مخالفان نظام را برای مخالفت بز می کند.