حسین پاکدل در صفحه اینستاگرام به برادرش مهدی پاکدل بابت ایفای نقش «ابوطالب» در فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجری پیشین تلویزیون و کارگردان تئاتر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به برادرش مهدی پاکدل بابت بازی در نقش ابوطالب در فیلم «محمد رسول‌الله (ص) تبریک گفته است. او نوشته:

«برادر هنرمندم مهدی پاک دل، به تبّرکِ این نقش جاودان که از تو بر پرده سینما نشست، تو را تبریکها باید گفت؛ که رسیدن به این اوج یکدانه و رفعتِ یگانه از زندگی حرفهای، بختی بلند میخواهد و اقبالی ممکن.

تو سهل نرسیدی از دلِ طوفان به این ساحلِ چشم نواز. هزار هزار معجزه در کار بود. هزار هزار دستِ هنرمند هر روزِ نو در کار هزار صنعتِ تازه بود تا پردهها مهیا کند برای تماشا و این میان هزاران هزار وقت و بخت که از کف میرود به نهان و هزاران فرصت که میسوزد به عیان. هر دم هزار هزار جان که میروید از خاک و دورِ فلک که همان دم میروبدش و با خود میبرد به دیار فراموشیها.

از میان این هزاران هزار واقعه، به ناگاه قرعه به نام تو خورد. فالت نیک افتاد و مقرر شد نقش زنیی تو به نام نامی ابوطالب در اثری جاودانه به نام مقدس محمد(ص) و این درنگی در لحظهی تاریخ است برای تا همیشه. از پیش نبوده و زین پس اگر هم روزی روزگاری بس دور، رخدادی چنین بعید روی دهد رویدادی دیگر است از آنِ دیگری و دیگران. تو انتخاب شدی، از میان کسانی محدود و کاربلد. به ارادهکائنات، کار با تو به سرانجام رسید و تو پاداش صبوریها گرفتی بر دردها، حرمانها و سختیها. همه رنجها را به جان خریدی و براتت شد جاودانگی.

این درخشش تا هستی هست، هست- نه تا وقتی که خودت باشی، باشد- بر پردهی افتخار هستی تا سراپردهای هست. سپاس بیکران از خالق هستی که هستِ تو را بدین گونه با افتخار رقم زد تا چنین زیبا برای همیشه در چشم تماشا و ذهن تمنا بمانی. اثر مجید مجیدی کار دلهاست، در حساب و کتاب و رقم نمی گنجد- که اگر چنین بود همچون برجهای بلند آهن و سیمان که قیمت زمینیی بیشتری دارند در اثر باد و باران لحظه در لحظه، نیست میشوند- و این گوهر یکدانه تا قیام قیامت قدر دارد و ماناست. پس بخند و بچرخ و شاد زی که به قول منزوی با این کاربیرق به نام خویش به بام جهان زدی”. این جاودانگی بر تو مبارک

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    47 7
    ماشالا عجب قلمی دارند جناب پاکدل بزرگ
    • عبدالله A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
      2 45
      این قلم برگرفته از اسلام رحمانی ست که ناخودآگاه بر دل این برادر عزیز نشسته است و انشاالله جناب آقای مهدی پاکدل با این نقش روحانی و ملکوتی می بایست تجدید نظری در نقوش آینده خود در این هنر هفتم داشته باشد و دیگر در قامت نقش های غیر ظاهر نگردد
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    35 7
    درود بر برادران پاکدل