ایسنا نوشت:

کنسرت «فخرآفرینان ایران» که قرار بود با خوانندگی "سالار عقیلی" امروز (هشتم مرداد) در کرمانشاه برگزار شود به دلیل کسالت و عمل جراحی سالار عقیلی به تعویق افتاد.

علی احمدی تهیه‌کننده این کنسرت  اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کسالتی که برای آقای "سالار عقیلی" ایجاد و موجب عمل جراحی وی شد، برگزاری کنسرت «فخرآفرینان ایران» در کرمانشاه به تعویق افتاد.

احمدی ضمن عذرخواهی از علاقمندان این کنسرت و با بیان اینکه تلاش کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از بهبودی "سالار عقیلی" کنسرت "فخرآفرینان ایران" را در کرمانشاه برگزار کنیم، افزود: تصمیم بر این شد نهایتا این کنسرت دو هفته دیگر برگزار شود.

احمدی در زمینه وضعیت فروش بلیت‌های این کنسرت، گفت: افرادی که بلیت تهیه کرده‌اند از سایت iranconcert.ir با آنها تماس گرفته شده و تاریخ بلیت‌های آنها با تاریخ جدید عوض می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقمندان دیگر نیز برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت iranconcert.ir مراجعه کرده و بلیت‌ها را با تاریخ جدید خریداری کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: مطابق اعلام قبلی کنسرت راس همان ساعت 21 و 30 دقیقه و این بار در تاریخ جدید و در همان محل سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =