ویزیت رایگان برای قشری که کمتر دکتر می رود

معمولا مردان به دلایل مختلف اجتماعی کمتر از زنان به خود توجه می کنند این بی توجهی در برخی از جوامع مثل ایران به بی توجهی به سلامت هم منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در فرهنگ ما دکتر نرفتن یک افتخار است بسیاری از مردان دکتر رفتن را نوعی احساس ضعف می دانند و سعی می کنند در بهترین حالت به خود درمانی بپردازند.

اما بیماری هایی نظیر فشار خون بالا تصلب شرایین و بالاخره پروستات بسیار کم علامت تر از آن هستند که نگرانی ایجاد کنند
و عدم مراجعه به دکتر باعث می شود که عدم شناخت به موقع بیماری به صعب العلاج شدن آن بیانجامد.

با گران شدن هزینه دارو و درمان این بی توجهی بیشتر هم شده است.

اما امسال هم مانند سال های قبل در هفته سلامت مردان ویزیت رایگان جهت غلبه بر مشکلات این چنین در بسیاری از نقاط کشور برگزار می شود

مسئول برگزاری روز ملی سلامت مردان امسال ، از ویزیت رایگان مردان و کودکان کار در یکی از محلات جنوبی شهر تهران خبر داد.

نوروزی گفت: همزمان با روز ملی سلامت مردان، برنامه ویزیت رایگان مردان و کودکان کار در بوستان خواجوی کرمانی واقع در یکی از محلات جنوب شهر تهران انجام می شود.

معاینه

عضو هیئت مدیره انجمن اورولوژی ایران، از حضور متخصصین اورولوژیست در این برنامه خبر داد و گفت: معاینه و مشاوره رایگان مردان و کودکان کار، با همکاری شهرداری تهران انجام می شود.

او با اعلام اینکه مردان از آسیب های جسمانی و اجتماعی بیشتری نسبت به زنان برخوردارند، گفت: متاسفانه سلامت مردان در جامعه مغفول مانده است.

به گفته نوروزی، برنامه ویزیت رایگان مردان و کودکان کار از ساعت 9 صبح در بوستان جواجوی کرمانی واقع در خیابان شوش، خیابان شهید هرندی، خیابان ادیب برگزار می شود.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شوش A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    8 4
    دیگه چه نقشه ای برای مردها کشیده اید . وقتی دکتر نری فقط یک مرض داری که دکتر نمیری و وقتی بری مثل مکانیکی برایتان هزارتا مرض ردیف میکند انگار که تا حالا نباید زنده بوده باشی . خلاصه کیفیت زندکی را برایتان زهرمار میکند .