روزنامه آرمان نوشت:

در روزهاي سرد زمستان 89 جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد كه به تداوم اصلاحات در چارچوب قانون و حفظ مصالح ملي معتقد بودند گرد هم آمدند و تصميم گرفتند با پيوستن به حزب اسلامي كار، سازمان دانشجويي اين حزب را تشكيل دهند. اتفاقي كه در ارديبهشت 90 رقم خورد و سپس با تصويب اساسنامه و برگزاري اولين مجمع در شهريور ماه سال 90 رسميت يافت.

اكنون اما در روزهاي نه چندان سرد زمستان 93 بار ديگر حزب اسلامي كار و سازمان دانشجویي خبرساز شد. خبر اين بار رويه‌اي كاملا برعكس دارد و اخبار حاكي از اين است كه جمعی از مسئولین سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در سراسر کشور با امضای استعفانامه‌ای جدایی خود را از حزب اسلامی کار اعلام کردند. برخی اعضای این شاخه دانشجویی به ندا پیوستند و به عبارتی می‌توان اولین انشقاق حاصل از ندا را در حزب اسلامی کار مشاهده کرد؛ انشقاقی که پیشتر نسبت به آن هشدار داده شده بود. متن استعفای اعضای مستعفی تا حدي به يك بيانيه نزديك است.

در بخشی از این متن آمده است: « به استحضار می‌رساند امضاکنندگان این نامه به عنوان مسئولین فعلی و پیشین سازمان دانشجویی و به نمایندگی از این تشکیلات جوان اصلاح‌طلب به دلیل پاره‌ای از مسائل، با ‌‌نهایت احترام استعفای خود را از حزب اسلامی کار اعلام می‌نمایند.» در بخش ديگري از اين استعفانامه آمده است: «در شرایط کنونی به ذکر علنی دلایل این استعفا که ممکن است مورد سوء استفاده سودجویان و بدخواهان جریان اصلاحات قرار گیرد نمی‌پردازیم. ما از هر کس که حتی یک کلام به ما آموخته باشد سپاسگزاریم.»

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =