مربی استقلال می گوید روند نتیجه نگرفتن های تیمش به پایان رسیده است و آنها دیگر نمی خواهند از زمین مسابقه بازنده بیرون بیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره بازی گذشته تیمش برابر پدیده مشهد گفت: بازی با پدیده بازی خوبی بود. البته دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول در اختیار ما و نیمه دوم در اختیار پدیده بود. در کل هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و بازی بسیار خوبی دیدیم. تماشاگران زیادی آمدند و از تماشای این مسابقه لذت بردند.
مربی استقلال درباره شرایط خط دفاعی تیمش افزود: به هر حال اشتباهاتی در خط دفاع وجود داشت اما همه اینها مشکل خط دفاع و مشکل نفرات نیست. یک سری اشتباهات به صورت شخصی هست و یک سری اشتباهات به صورت تیمی اتفاق می افتد. باید از نظر فردی قوی تر از این باشیم که اگر اشتباهات گروهی صورت گرفت آنهارا پوشش دهیم و مطمئنا مجموعه استقلال این توانایی را دارد.
فکری درباره بازی روز دوشنبه تیمش برابر تیم لیگ یکی پارسه عنوان کرد: فولاد نوین نیز لیگ یکی بود اما تیم ما را بسیار اذیت کرد. تیمهای لیگ یکی را نباید دست کم بگیریم و باید با تمام قوا و انگیزه وارد زمین شویم زیرا می توانند مشکل ساز شوند و حتی ما را حذف کنند. امیدوارم دو شنبه برنده باشیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
او درباره روند نتیجه گیری تیمش اظهار کرد: به هر حال باختهای بدی آوردیم در حالی که حقمان باخت نبود و باید در بازی هایی که شکست خوردیم نیز برنده از زمین بیرون می آمدیم اما به هر حال در این چند بازی 4 امتیاز کسب کردیم اما روند این 3 باخت الان متوقف شده است و در سه بازی گذشته 2 برد کسب کردیم و مساوی ما در یک بازی خارج از خانه بود که نشان می دهد تیم روند مثبت و صعودی دارد و انشاالله در بازی های بعدی باخت نخواهیم داشت و نمی خواهیم دیگر امتیاز بدهیم.
فکری در پایان و درباره فشردگی بازی های لیگ و جام حذفی گفت: مطمئنا فشردگی بازی ها کار درستی نیست. این فشردگی به باشگاه ها و بازیکنان و همچنین تیم ملی آسیب می زند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن برای ما طبیعی شده است و آب در هاون می کوبیم. ما در 10 روز 3 بازی باید برگزار کنیم اما مدتی بعد 50 روز تعطیلی داریم. به هر حال شاید کیروش از فضا برنامه آورده است و ما زمینی ها درک نمیکنیم. کیروش فوق پیشرفته است و ما باید خودمان را با او وفق دهیم و اجازه اعتراض نداریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =