جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی امید و ناکامی های آن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان این جلسه حبیب کاشانی مدیر تیم امید در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد تیم امید تا 48 ساعت دیگر انجام می شود. او البته این را هم گفت که نظر خودش، حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی این تیم است.

همچنین سرپرست کمیته فنی هم در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره جزییات جلسه امروز این کمیته به نکاتی اشاره کرد.سید هادی آیت الهی گفت: این جلسه درخصوص بررسی وضعیت تیم ملی امید و وضعیت عملکرد کادر فنی این تیم برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد با توجه به گزارشی که سرمربی تیم ملی امید ارائه کرده و همینطور صحبت های اعضای کمیته فنی، پس از بررسی نقاط مثبت و منفی ظرف 48ساعت آینده این کمیته نظر خود را درباره تغییر در شرایط این تیم اعلام کند. بنابر این روز سه شنبه تصمیم نهایی درباره این تیم گرفته خواهد شد.
نایب رییس اول فدراسیون ادامه داد: در این جلسه که حبیب کاشانی هم حضور داشت نقطه نظرات خود را بیان کرد از جمله گزارشی درباره نشست روز گذشته وی با ریاست کمیته ملی المپیک ارائه شد. بطور کل جلسه بسیار خوبی بود و به نظرم به نفع فوتبال کشور خواهد بود. بحث اصلی منافع ملی ایران است و هدف ما فراهم آوردم شرایطی است که طی آن تیم های ملی ما رضایت مردم و فوتبال دوستان را جلب کند.


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران .تـ... A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    19 12
    اقای کاشانی ، نکنه یه دفه افشین قطبی رو بیاری هـــآ
    • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
      15 6
      پس کی رو بیاره نکنه حمید درخشانو میخوای
  • رضا A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    7 1
    مگه آقای کاشانی عضو شورای شهر نیست؟ پس تو فدراسیون فوتبال چکار می کنه؟ مگه وزیر ورزش به اعضای شورای شهر نگفته بودن بین شورا و فدراسیون یکی رو انتخاب کنن؟
  • taj IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    7 1
    فقط سرمربی آوردن که شرط نیست ابزارهای دیگری هم تیم امید میخواد مثل اردوهای تدارکاتی و بازی با تیمهای بزرگ ، اگه فقط بخوان مربی عوض کنند ، این تیم امید حالا حالاها تیم بشو نیست
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    3 1
    کاشانی کیه؟ این آقا مربی خوبی مثل کرانچار را از پیروزی بیرون کرد