جزئیات مذاکره کاستا و کروش در مورد بازی ایران با میلان/ تاریخ کویتی‌ها نامناسب بود

تسنیم نوشت:

پیشنهاد بازی تیم ملی فوتبال مقابل میلان ایتالیا تنها در حد صحبت مقدماتی بوده است.
در حالی که خبرهایی مبنی بر پیشنهاد روی کاستا برای بازی ایران و آث میلان و مخالفت کارلوس کروش با این پیشنهاد مطرح شده بود، واقعیت ماجرا در این زمینه به شکل دیگری رقم خورده است.
روی کاستا یک پیشنهاد اولیه را در این زمینه به سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه و اعلام کرده است چناچه او و فدراسیون فوتبال ایران مایل باشند، کاستا می‌تواند زمینه دیدار تیم ایران با آث میلان را فراهم کند، پیشنهادی که تنها در حد صحبت اولیه بوده است.
کارلوس کروش هم این پیشنهاد را رد نکرده اما به مدیر فنی تیم فوتبال بنفیکا اطلاع داده که برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تا جام ملت‌ها مشخص شده و تا آن زمان امکانی برای بازی ایران و میلان ایتالیا وجود ندارد.
همچنین در مورد پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال کویت برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران هم، سرمربی تیم ملی این پیشنهاد را رد نکرده تنها به کویتی‌ها اطلاع داده است که زمان پیشنهادی آنها، یعنی تاریخ 2 نوامبر 2014 (11 آبان 1393) روز فیفا نبوده و به همین دلیل بازیکنان تیم ایران در خدمت باشگاه‌های خود هستند.
با این حال سرمربی تیم ملی با این پیشنهاد که ایران در آبان و پیش از بازی با کره جنوبی، دیداری با یک تیم آفریقایی یا عربی داشته باشد، موافق است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =